کد خبر: 994177
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران از کاهش ۴۰ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی طی روز‌های اخیر در پایتخت خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران، درباره وضعیت مراکز معاینه فنی با توجه به بروز بیماری کرونا، اظهار داشت: همه مراکز معاینه فنی اعم از مراکزی که زیرمجموعه شهرداری بوده و یا مراکز خصوصی روزانه چندین بار ضدعفونی می‌شوند و دستکش‌های یکبار مصرف و مایع ضدعفونی‌کننده نیز در اختیار کارکنان مراکز قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پلیس مهلت تمدید معاینه فنی خودرو‌ها را تا ۱۵ اردیبهشت تمدید کرده است، گفت: این مسأله اتفاق مثبتی است و در شرایط خاص کنونی بسیار منطقی محسوب می‌شود چرا که با نزدیک شدن به پایان سال حجم مراجعه‌کنندگان به مراکز جهت معاینه فنی هر ساله بسیار زیاد است و با ازدحام جمعیت در این ایام مواجه بوده‌ایم.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران با اشاره به اینکه روزانه حدود ۶ هزار خودرو در پایتخت به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کنند، گفت: پس از اعلام پلیس راهور حدود ۴۰ درصد مراجعات به مراکز معاینه فنی کاهش پیدا کرده و به حدود ۳۷۰۰ مورد طی روز رسیده است.

مقدم خاطرنشان کرد: از ابتدای سال بیش از یک میلیون و ۶۳۲ هزار خودرو معاینه فنی آن‌ها در مراکز مربوطه در تهران انجام شده که به طور کلی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با کاهش ۶ درصدی همراه بوده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار