کد خبر: 994143
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
فرماندهي انتظامي شهرستان نجف اباد:
سرهنگ محمد حسين باباكلاني از دستگيري 2 سارقي كه از مشتريان بانك ها با ترفند پنچر كردن خودرو سرقت مي كردند خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پايگاه خبري پليس، ‌ فرماندهي انتظامي شهرستان نجف اباد در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام شكايت دو نفراز شهروندان مبني بر سرقت با نيرنگ پنچري خودرو در مناطق مختلف شهر موضوع در دستور كار ماموران کلانتری 17 قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند 2 نفر را در رابطه با این سرقت ها شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان كه در برابر شواهد و ادله غيرقابل انكار راهي جز بيان حقيقت نمي ديدند در بازجويي هاي پليسي به 10 فقره سرقت وجوه نقد مراجعان بانک ها با نيرنگ پنچري خودرو اعتراف كردند.

سرهنگ باباکلانی گفت: متهمان طبق نقشه اي كه طراحي كرده بودند در اطراف بانک ها به كمين مي نشستند و پس از انتخاب سوژه ، خودروي او را پنچر و سپس خودرو را تعقيب و زماني كه طعمه پس از طي مسافتي متوجه مي شد لاستيك وسيله نقليه اش پنچر است، پس از پياده شدن و سرگرم شدن وي به پنچري اقدام به سرقت مي کردند.

فرماندهي انتظامي شهرستان نجف اباد در پايان با اشاره به افزايش سقف برداشت وجه نقد از دستگاه هاي عابر بانک در ايام پاياني سال، به مردم توصيه کرد: تا جايي که امکان دارد از کارت عابر بانک براي خريد استفاده کنيد و در صورت دريافت وجه نقد از بانك ها مراقب تصادف هاي ساختگي و يا پنجري عمدي خودرو باشيد، چرا که برخي از اين موارد ساختگي بوده و اين افراد قصد سرقت وجه نقد از شما را دارند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر