کد خبر: 994138
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
هیئت ورزش نابینایان بهزیستی اصفهان متحول می شود؛
با رای گیری اعضای مجمع انتخاباتی هیئت نابینایان و کم بینایان اصفهان، مرضیه فرشاد با کسب ۱۴ رأی از ۱۶ رأی ماخوذه، برای 4 سال، رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های نابینایان و کم‌بینایان برگزار شد و مرضیه فرشاد توانست با کسب ۱۴ رأی از ۱۶ رأی مأخوذه به مدت چهار سال رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان اصفهان شود.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، در حاشیه این برگزاری این مجمع گفت: اعتقاد دارم یکی از فرصت‌هایی که می‌تواند نابینایان و کم بینایان را در شرایط اجتماعی کنونی در وضعیت بهتری قرار دهد، ورزش کردن است.

فرشاد اظهار کرد: با توسعه ورزش می‌شود معلولین را از خانه بیرون آورد و به آن‌ها کمک کرد تا بهتر از قبل زندگی کنند. ورزش می‌تواند شرایط زندگی نابینایان و کم بینایان را بسیار بهتر کند و امیدوارم بتوانم با تجربه رؤسای قبلی و ورزشکاران، کیفیت و کمیت ورزش نابینایان و کم بینایان استان را بهبود ببخشم.

رئیس منتخب هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان در پایان ضمن تشکر از افرادی که به وی رای دادند و همه تلاشگران پیشین این هیئت بویژه سید اصغر فیاض رئیس قبلی هیئت، گفت: تلاش می‌کنم تا بتوانم با فعالیت‌های خود، پاسخ اعتماد آن‌ها را به خوبی بدهم و شرایط فعالیت‌های ورزشی نابینایان و کم بینایان استان را بهتر کنم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار