کد خبر: 994135
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان:
دکترمحمد عیدی گفت: برای مقابله و پيشگيری از شيوع ویروس كرونا Covid-19 بیش از 50 هزار پوستر طرح های تبلیغاتی "نترسیم، مراقب باشیم" و 20 هزار بروشور در اماکن عمومی پرجمعیت شهر ، نهادها و ادارات شهر توزیع شد .

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ضمن ابراز تاسف ازدامنگیر شدن ویروس کرونا وخبرتلخ از دادن تعدای از شهروندان اظهار داشت:  ویروس کرونا از حدود سه ماه گذشته در شرق آسیا پدیدار شد که به مرور زمان پهنه شیوع آن در کشورهای مختلف در حال گسترش است. با ورود این ویروس به کشور و گسترش شیوع آن همه ارگان ها و ادارات از جمله شهرداری ها به مقابله با آن پرداخته اند و با اتخاذ تمهیدات و تشکیل ستادهای ویژه در سطح ملی و استانی برای رویارویی هرچه بهتر با آن برنامه‌ریزی کرده اند وسازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نیز به صورت ویژه متولی فرهنگ سازی های لازم  برای مقابله و پیشگیری از شیوع آن درسطح معابر وسازمانها شهر اصفهان بطور مستمر فعالیت می کند.

دکترمحمد عیدی افزود:دستورالعملی توسط شهردار اصفهان برای مقابله و پيشگيری از شيوع ویروس كرونا Covid-19به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ابلاغ شد که طبق این دستورالعمل باید اقدامات فرهنگی و آموزشی لازم صورت می گرفت که بر اساس دستورالعمل ابلاغی نظارت کامل بر رعایت اصول بهداشتی توسط همکاران و مراجعین از جمله سنجش تب همکاران در هنگام ورود و خروج به محل کار و ارائه محلول های ضدعفونی کننده انجام شد.

    وی ابرازکرد: در جلسه کمیته بحران همه برنامه های تجمعی و کلاس های مراکز سازمان فرهنگي اجتماعی و ورزشي شهرداری اصفهان از سوم اسفندماه تا اطلاع ثانوی لغو و به همه مراکز راهنما و دستورالعمل  مقابله و پيشگيری از شيوع  ویروس كرونا Covid-19 ابلاغ شد.

    رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان بیان کرد: در حال حاضر محتوای مقابله و پیشگیری و فایل آموزشی مدیریت استرس بحران  توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به مراکز بهداشتی و شهرستان های استان و کشور نیز ارسال شده است.

    این مقام مسئول گفت:  این سازمان اقداماتی از جمله طراحی و نصب 400 بنر در گالری شهری، ارائه پوستر در خصوص مقابله و پيشگيری  از شيوع ویروس كرونا در ستاد اطلاع رسانی، نصب 2500 پوستر در مترو و اتوبوس های شهری، استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی منطقه ای در قالب تبلیغات سازه های تک پایه و پایه بتونی و چاپ و ارسال 9هزار سازه اطلاع رسانی ویژه تاکسی های شهری انجام شده است.

    وی با بیان اینکه بیش از 50 هزار پوستر و 20 هزار بروشور در اماکن عمومی، نهادها و ادارات توزیع شده، افزود: این پوسترها در شهرداری های مناطق 15 گانه، مراکز فرهنگی، آموزشی و ورزشی وابسته به شهرداری اصفهان، دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان، مساجد شهر، مجموعه مسکونی های بزرگ، فروشگاه ها و ... شهر اصفهان، مدارس نواحي  6 گانه ، اصناف و فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نصب شده است.

    عیدی با بیان اقدامات آموزشی و فرهنگی در فضای مجازی افزود: طرح های تبلیغاتی با عنوان " نترسیم؛ مراقب باشیم"، ویدئوهای آموزشی، اینفوهای اطلاع رسانی و موشن گرافی در فضای مجازی  منتشر شد که بازخورد بسیار خوبی داشت.

    وی با بیان اینکه مانورهای شهری تاثیر زیادی در فرهنگسازی های بهداشتی دارد، تصریح کرد: طرح های تبلیغاتی "نترسیم، مراقب باشیم" نیز در قالب مانور شهری جهت مقابله و پيشگيری از شيوع ویروس كرونا Covid-19 در چند منطقه پرجمعیت شهر از جمله سی و سه پل، چهارباغ  و ارگ جهان نما اجرا شد.

  رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: حضور و مشارکت در جلسات هم فکری جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، خرید دستکش، مایع ضدعفونی و ماسک برای کودکان کار و بدسرپرست و نصب طرح مقابله با کرونا بر روی دیوارهای بیمارستان عیسی بن مریم نیز از دیگر اقدامات اخیر سازمان جهت مقابله با این ویروس بوده است.

 

           

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر