کد خبر: 994063
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری باید موضوع ضرورت ارائه مواد ضدعفونی کننده به رانندگان تاکسی را مد نظر داشته باشد، گفت: رانندگان تاکسی اگر پیشنهادی در این زمینه دارند به مدیریت شهری اعلام کنند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، درباره وضعیت رانندگان تاکسی با توجه به بروز کرونا و ابتلای برخی از مردم به این بیماری، اظهار داشت: شرایط کنونی نه تنها برای رانندگان تاکسی، بلکه برای اکثر اقشار جامعه سخت است و در یک زمان خاص به سر می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه ارائه مواد ضدعفونی‌کننده به رانندگان تاکسی امری بسیار ضروری است، گفت: هر چند اقداماتی در این راستا انجام شده، ولی مشکل کمبود مواد ضدعفونی‌کننده وجود دارد و این مسئله گلایه رانندگان تاکسی و اتوبوس را به همراه داشته است.

نژاد بهرام با اشاره به اینکه شهرداری باید این موضوع را به وزارت بهداشت اعلام کند و ارائه مواد ضدعفونی‌کننده به رانندگان تاکسی اتوبوسی در اولویت باشد، گفت: کرایه‌های تاکسی برای سال ۹۹ افزایش می‌یابد،، ولی درحال حاضر نمی‌توان به لحاظ مالی اقدام خاصی را برای رانندگان تاکسی انجام داد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تمهیداتی مانند ارائه لاستیک رایگان به رانندگان تاکسی از قبل انجام می‌گرفته و پیش‌بینی شده است، ولی در حال حاضر اگر رانندگان پیشنهادی دارند ارائه دهند تا سازمان تاکسیرانی و مدیریت شهری حمایت لازم را انجام دهد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار