کد خبر: 993970
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از پیش بینی و تمهیدات این دانشگاه از حدود یکماه پیش با شیوع موج کرونا ویروس در چین خبر داد.

دکتر محمد حاجی جعفری، با اشاره به اجرای جلسات تخصصی و اجرایی در این راستا افزود: این معاونت و مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی نیز تمهیدات مقتضی را اتخاذ و با حساسیت ویژه موضوع را تحت پیگیری قرار دادند.

وی افزود: با اعلام موضوع کرونا در شهر قم در تاریخ 30 بهمن ماه سال جاری، جلسات آنی بحران بهداشت و درمان با حضور مسئولین مربوطه شهرستان تشکیل و ضمن آگاهی بخش، اقدامات جهت پیشگیری و مقابله افزایش یافت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده بیمارستان شهید بهشتی کاشان به عنوان مرکز پذیرش و درمان بیماران مشکوک به کرونا انتخاب شد.

وی یادآور شد: همکاران اجرایی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بخش های اختصاصی به بیماران را از بدو حضور در اورژانس تا بخش های ایزوله بستری عفونی و مراقبت های ویژه  آماده کرده و با برنامه ریزی دقیق تا کنون کلیه بیماران عادی و بدحال را پذیرش و خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی و مراقبتی را با بذل نهایت ایثار و از خود گذشتگی ارائه  کرده اند.

وی گفت: در حال حاضر موضوع درمان بیماران در هر لحظه، توسط همکاران حوزه سلامت رصد می شود و هر روز کلیه اقدامات و نواقص احتمالی در بیمارستان با حضور کلیه مسئولین بیمارستان و دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد تا هماهنگی های لازم در این راستا صورت گیرد.

دکتر حاجی جعفری افزود: با عنایت به اینکه از لحاظ چارت و اصول پزشکی این بیماران در مرحله اول توسط پزشکان گروه بالینی عفونی دانشگاه تحت پذیرش و درمان قرار میگیرند لازم میدانم از مدیر گروه، پزشکان و کلیه دستیاران گروه عفونی، داخلی، طب اورژانس،  بیهوشی و رادیولوژی  که عمده بار ویزیت بیماران را متقبل شده اند و خالصانه خدمت می نمایند تقدیر و تشکر ویژه نمایم.

معان درمان دانشگاه تصریح کرد: همچنین از زحمات تمام پرستاران، کمک پرستاران و خدمتگذاران بیماران ؛ که با سختکوشی کم نظیر خالصانه به بیماران نیازمند خدمت می رسانند قدردانی خاص و وافر می کنم.

دکتر حاجی جعفری یادآور شد: از اقدامات مسئولین شهرستان که تاکیدات دانشگاه را جدی گرفته و اقدامات محدود کننده شهری را زودتر از خیلی شهرها شروع کردند، تشکر می نمایم.

معاون درمان دانشگاه، در پایان خطاب به شهروندان گرامی، اظهار داشت: توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: کرونا را جدی بگیرید ولی از آن نترسید و از شرکت در اجتماعات و مراسم های مختلف و اماکن شلوغ خود داری کنید و تا اعلام پایان بحران حتی المقدور درمنزل بمانید .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار