کد خبر: 993862
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز دوم اسفند سال جاری برگزار شد و ۱۱ حوزه انتخابیه به مرحله دوم راه پیدا کردند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز دوم اسفند سال جاری برگزار شد.

در این انتخابات ۷ هزار و ۱۵۷ نامزد انتخابات برای ورود به مجلس یازدهم با هم رقابت کردند که از این تعداد حدود ۱۰۲۰ نفر مدرک دکترا، حدود ۵۳۰۰ نفر مدرک کارشناسی ارشد، بیش از ۴۲۰ نفر مدرک حوزوی داشتند.

این انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه داشت و بنا به درخواست استانداران و فرمانداران و تایید وزیر کشور تا ساعت ۲۴ ادامه پیدا کرد. وزیر کشور میزان مشارکت در انتخابات را ۴۲.۵ درصد عنوان کرد.

اما در این انتخابات ۱۱ حوزه انتخابیه به مرحله دوم راه پیدا کردند که باید در ۲۹ فروردین ۹۹ مجدداً رای گیری در آن حوزه‌ها صورت گیرد.

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور به خبرگزاری فارس خبر داد که تبلیغات انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد ۲۱ فروردین شروع و ساعت ۸ صبح ۲۸ فروردین به اتمام می‌رسد.
 
حوزه‌های ۱۱ گانه مرحله دوم انتخابات در ۲۹ فروردین ۹۹
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار