کد خبر: 993823
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
استاندار اصفهان:
دکترعباس رضایی با اشاره به تشکیل جلسه با تولیدکنندگان محصولات حفاظتی و بهداشتی گفت: مشکل کمبود تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده با افزایش شیفت‌های کاری تولیدکنندگان این مواد برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،استاندار اصفهان در حاشیه جلسه با فعالان تولید الکل، ژل و محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده،اظهار داشت: یکی از مشکلات مردم در روزهای گذشته کمبود برخی از اقلام بهداشتی یا توزیع آن با قیمت بسیار بالا بود که جهت ضدعفونی کردن و گندزدایی مورد نیاز است.

دکترعباس رضایی با اشاره به فعالیت خوب واحدهای تولیدی این محصولات در اصفهان‌، ادامه داد: متاسفانه به دلیل توزیع نامناسب هرج و مرجی در این مساله وجود داشت و برخی از این محصولات برای مصرف غیر ضروری از اصفهان خارج می‌شد که در این جلسه تاکید شد که با مدیریت صحیح توزیع جلوی این مصارف گرفته شود.

وی تاکید کرد: در همین راستا روزانه ۳۷.۵ تن الکل برای مصرف استان در نظر گرفته شد که وارد چرخه توزیع خواهد شد و برخی مشکلات بوجود آمده در این زمینه برطرف می‌شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: اگرچه این مساله در حیطه اختیارات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است ولی به جهت رفاه حال بیشتر مردم، استانداری اصفهان در این زمینه ورود پیدا کرد و تولیدکنندگان نیز در این زمینه قول مساعد دادند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار