کد خبر: 993802
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
کارگردان و بازیگر سریال‌های تلویزیون و تئاتر به اتهام قتل همسر هنرمندش بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت‌۲۱:۳۰ شامگاه دوشنبه دوازدهم اسفند‌ماه قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۲۵ یوسف‌آباد از مرگ مشکوک زن جوانی در خانه‌اش با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در داخل پذیرایی طبقه چهارم ساختمان مسکونی حوالی یوسف آباد با جسد زن ۳۶‌ساله‌ای به نام الناز روبه‌رو شدند که به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته بود.

بررسی‌ها نشان داد الناز فوق‌لیسانس ادبیات دارد و زن هنرمندی است که به عنوان عکاس حرفه‌ای در پروژه‌های سینمایی، سریال و تئاتر همکاری داشته است. همچنین مشخص شد شوهر وی، همراه همسرش مشغول کارگردانی، بازیگری در سریال‌های تلویزیونی و تئاتر و فیلم است.

شوهر الناز که موضوع را به مأموران پلیس اطلاع داده‌بود، گفت: من بازیگر و کارگردان تئاتر و سریال‌های تلویزیونی هستم. من و همسرم همیشه پروژه‌های مشترک می‌گرفتیم و با هم کار می‌کردیم. ما معمولاً هر روز صبح از خانه با هم بیرون می‌رفتیم و شب دو نفری به خانه بر می‌گشتیم. مدتی قبل کارگردانی پروژه هنری را تنهایی به عهده گرفتم و در این مدت همسرم در خانه بود و من تنهایی به محل کار می‌رفتم و به خانه بر می‌گشتم. ساعت‌۱۹:۳۰ شب بود که از محل کار به خانه برگشتم. از آنجایی که همیشه کلید در اختیار همسرم بود، زنگ در خانه را نواختم، اما کسی در را باز نکرد. احتمال دادم همسرم بیرون از خانه باشد و به همین خاطر با تلفن همراهش تماس گرفتم، اما او تلفن هم جواب نداد که نگرانش شدم و از کلید‌سازی خواستم در خانه‌ام را باز کند. وقتی کلید ساز در را باز کرد و وارد خانه‌ام شدم با پیکر بیهوش همسرم روی تخت روبه‌رو شدم و بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفتم. لحظاتی بعد پزشک اورژانس به خانه‌ام آمد و همسرم را معاینه کرد که گفت الناز فوت کرده است.

محرز شدن قتل
در حالی که پزشکی قانونی احتمال داد زن فوت شده بر اثر خفگی یا مسمومیت دارویی به کام مرگ رفته است، تیم جنایی در تن‌پیمایی جسد با آثار خراشیدگی روی بدن، دست و صورت زن فوت شده روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت وی قبل از فوت با فردی درگیری فیزیکی داشته است. از طرف دیگر تحقیقات مأموران نشان داد زن فوت شده چند سال قبل از شوهر اولش طلاق می‌گیرد و دوسال قبل با پسر دایی‌اش که ۹‌سال از او بزرگتر است ازدواج مجدد می‌کند.

مأموران پلیس همچنین دریافتند خانواده‌های آن‌ها مخالف این ازدواج بوده و به همین خاطر این زن و شوهر از چندی قبل با هم اختلاف پیدا می‌کنند.

در چنین شرایطی مأموران پلیس به شوهر زن فوت شده مشکوک شدند و وی را تن‌پیمایی کردند که روی بدنش با آثار خراشیدگی روبه‌رو شدند که نشان می‌داد در درگیری با همسرش به‌وجود آمده است.

بنابراین مأموران شوهر الناز را به عنوان مظنون به قتل همسرش بازداشت کردند و مورد بازجویی قرار دادند.

متهم ابتدا منکر هرگونه درگیری با همسرش شد، اما وقتی با مدارک و دلایل روبه‌رو شد به درگیری با همسرش اعتراف کرد، اما مدعی شد که در مرگ او دست نداشته است.

انکار قتل
وی در ادعایی گفت: من و همسرم همکار بودیم، اما مدتی قبل با هم اختلاف پیدا کردیم به همین خاطر من آخرین پروژه کاری‌ام را تنهایی گرفتم و همسرم در این مدت در خانه تنها بود. چند روزی بود که همسرم به بهانه اینکه دیر به خانه می‌روم با من مشاجره لفظی داشت. او از من ایراد می‌گرفت و می‌گفت باید زودتر به خانه بروم و کمتر در محل کار بمانم. شب قبل وقتی از محل کار برگشتم او دوباره بهانه گرفت و با من مشاجره لفظی کرد. هر چقدر تلاش کردم او را آرام کنم فایده‌ای نداشت تا اینکه مشاجره لفظی ما بالا گرفت و با هم درگیری فیزیکی پیدا کردیم و یکدیگر را کتک زدیم. پس از درگیری هر دو خوابیدیم و صبح من مثل همیشه به محل کار رفتم و شب وقتی به خانه برگشتم او در را روی من باز نکرد که کلید‌سازی آوردم و در را باز کرد و با این صحنه روبه‌رو شدم. وی در پایان گفت: من نمی‌دانم به چه علتی همسرم فوت کرده است و در مرگ او هم دخالتی نداشته‌ام.

متهم در پایان برای تحقیقات فنی و روشن شدن زوایایی پنهان این حادثه به دستور قاضی واحدی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار