کد خبر: 993682
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: پلیس فتا استان با رصد دقیق اخبار و اتفاقات فضای مجازی با افرادی که در خصوص کرونا شایعه‌پراکنی و اخبار کذب منتشر می‌کنند برخورد می‌کند که تاکنون چهار نفر شناسایی و دستگیر شده‌اند.

هوشنگ حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کروناویروس در کشور و استان مدافعان امنیت کشور همراه و همگام با مدافعان سلامت از همه امکانات و تجهیزات مقابله و پیشگیری از این بیماری تلاش می‌کنند و در همین راستا با هماهنگی به عمل آمده، نیروی انتظامی در کنار وظیفه ذاتی خود که همان تامین نظم و امنیت است با بهره‌گیری از ظرفیت یگان ویژه اقدام به ضدعفونی کردن معابر کرده است.

وی تصریح کرد: پلیس فتا استان با رصد دقیق اخبار و اتفاقات فضای مجازی با افرادی که در خصوص کرونا شایعه‌پراکنی و اخبار کذب منتشر می‌کنند برخورد می‌کند که تاکنون چهار نفر شناسایی و دستگیر شده‌اند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: یکی از دیگر ماموریت‌های پلیس برخورد با محتکران و افراد فرصت‌طلب است که متاسفانه از این فضا سوءاستفاده کرده و اقلام بهداشتی را احتکار می‌کنند.

حیدریان افزود: پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان با همکاری سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط با طرح نظارت بر اماکن عمومی را به صورت ویژه را در دستور کار قرار داده است و طی یک هفته گذشته موفق به کشف و ضبط 36 هزار جفت دستکش، 26 هزار عدد ماسک، 400 هزار ژل ضدعفونی و 300 هزار قلم انواع داروی غیرمجاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در اجرای طرح پلیس نظارت بر اماکن عمومی یک هزار و 50 واحد صنفی مورد نظارت قرار گرفت که 94 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمپ و به بیش از 230 واحد نیز تذکرات لازم داده شد.

حیدریان همچنین از معرفی متصدی چهار واحد صنفی متخلف به مراجع قضایی خبر داد.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از احتکار لوازم بهداشتی، مراتب را از طریق پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر