کد خبر: 993658
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
عابدینی مربی بدنساز و قهرمان پرورش اندام ایران:
مشاور اجرایی فدراسیون وزنه برداری و از قهرمانان نام آشنای ورزش کشور اعتقاد دارد تنها راه مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا بالا بردن سیستم ایمنی و حفظ آرامش است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مهندس مهدی عابدینی، مشاور اجرایی فدراسیون وزنه برداری و از کارشناسان مطرح این رشته ورزشی که یکی از مربیان باسابقه بدنسازی هم محسوب می‌شود در خصوص شیوع بیماری کرونا در کشورمان گفت: تنها راه مبارزه و پیشگیری با انواع ویروس‌ها از جمله ویروس کرونا بالا بردن سیستم ایمنی بدن و حفظ آرامش است که این مهم فقط با ورزش و تغذیه مناسب امکان پذیر خواهد بود. پیشنهاد می‌کنم از نرمش حتی المقدور در فضای خانه و ورزش‌های انفرادی در فضای باز با رعایت نکات بهداشتی غافل نباشید.
 
تنها راه مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا بالا بردن سیستم ایمنی و حفظ آرامش است.
وی در ادامه افزود: مغز انسان به گونه‌ای است که به هر موضوع که بیشتر فکر کند بیشتر ذهنش درگیرش خواهد شد و برنامه‌ریزی ذهن به سمت اجرایی کردن آن در بدن حرکت خواهد کرد شاید برای همین است که بزرگان ما به ما سفارش کرده‌اند که به فال نیک بگیرید؛ از سوی دیگر آنچه که باعث بالا رفتن ایمنی بدن می‌شود آرامش و دور بودن از استرس است بنابر این به افکار مثبت تمرکز کنید، ایمنی بدن را با آرام‌سازی خود و اطرافیان بالا ببرید و از فضا‌هایی که بی‌دلیل باعث استرس شما می‌شوند جدا دوری کنید.

عابدینی که سابقه قهرمانی‌های متعدد در رشته پاورلیفتینگ و بدنسازی در مسابقات جهانی را هم دارد، اضافه کرد: جا دارد از همه پزشکان، پرستاران و همه کسانى که با کمترین امکانات در خط مقدم هستند و شبانه روزى با این ویروس می‌جنگند و از خانوادهاى خود دورند تا انشاالله شاهد ریشه کن شدن این بلای آسمانی باشیم، تشکر کنیم.

مشاور اجرایی فدراسیون وزنه برداری در خاتمه گفت: جا دارد در خاتمه کسب عنوان قهرمانی سهراب مرادی وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران در رقابت‌ها وزنه برداری غرب آسیا را آن هم با کسب ۳ مدال طلا به جامعه ورزش خصوصا وزنه برداری تبریک بگویم؛ انشاالله این موفقیت‌ها در المپیک نیز با همین اقتدار تکرار شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار