کد خبر: 993645
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
در حالی که پیش از این علی دانشمندفر به عنوان دبیر مجمع دوومیدانی انتخاب شده بود این وظیفه به دبیر فعلی فدراسیون سپرده شده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ماجرای پست دبیری و دبیر مجمعی فدراسیون دوومیدانی از ماه‌ها قبل به عنوان یکی از حواشی این فدراسیون مطرح شد.

هاشم صیامی دبیر سابق فدراسیون دوومیدانی به بهانه نزدیکی به مجید کیهانی رئیس سابق و یکی از کاندیدا‌های مجمع، مستقیم یا غیر مستقیم از پست خود کنار گذاشته شد و علی دانشمندفر با حکم محمدرضا داورزنی معاون وقت وزیر ورزش و جوانان به عنوان دبیر مجمع فدراسیون دوومیدانی انتخاب شد.

دانشمندفر ثبت نام از کاندیدا‌های مجمع دوومیدانی را در طی مهلت اعلام شده انجام داد و چندی بعد پژمان معتمدی به عنوان دبیر فدراسیون جایگزین هاشم صیامی شد.

در حالی که انتظار‌ها بر این بود که دانشمندفر طبق حکم داورزنی مسئولیت دبیری مجمع را عهده دار باشد به تازگی مشخص شده است معتمدی که اتفاقاً شنیده می‌شود با یکی از کاندیدا‌های مجمع زاویه و اختلاف نظر شدیدی دارد همزمان پست دبیری مجمع را هم عهده دار است.

این در حالی است که به نظر می‌رسد با تغییر معاونت توسعه و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعتبار احکام دریافتی از سوی معاون پیشین وزارتخانه فاقد اعتبار و ارزش شده است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار