کد خبر: 993595
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۵
دو سارق حرفه‌ای که برای سرقت از شهرستان اسلامشهر راهی تهران می‌شدند، مدعی هستند برای تهیه کادو دست به دزدی می‌زدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، تحقیقات کارآگاهان اداره‌پنجم پلیس‌آگاهی تهران برای بازداشت دو متهم از اول بهمن امسال به جریان افتاد. شکایت‌های مطرح شده نشان می‌داد که دو سارق موتورسوار با پرسه در مناطق غرب و شمال‌غرب تهران راه رهگذران را سد کرده و با تهدید چاقو اموالشان را سرقت می‌کنند. نشانی‌هایی که شاکیان در اختیار پلیس گذاشته بودند، حکایت از این داشت که سارقان دو جوان حدوداً‌۱۸ و‌۲۰‌ساله هستند. یکی از شاکیان که پسری نوجوان بود توضیح داد: در حال عبور از پیاده‌رو بودم که ناگهان موتورسیکلتی توقف کرد و ترک‌نشین آن در حالی که چاقو به دست داشت به سمت من آمد و با تهدید گوشی تلفن همراهم را سرقت کرد و همراه همدستش فرار کرد.

در حالی که هر روز بر تعداد شاکیان اضافه می‌شد، کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته و اطلاعاتی که شاکیان در اختیارشان گذاشتند، موفق شدند یکی از متهمان را‌که مردی ۲۰‌ساله به نام کامبیز بود، شناسایی کنند. وقتی تصویر کامبیز به شاکیان نشان داده شد آن‌ها متهم را به عنوان یکی از سارقان شناسایی کردند. در شاخه دیگری از تحقیقات بود که مخفیگاه کامبیز در شهرستان اسلامشهر شناسایی و مأموران پلیس در جریان تجسس‌های خود موفق شدند، همدست او را که پسری ۱۹‌ساله به نام مجتبی بود شناسایی کنند. بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که کارآگاهان ۱۴‌بهمن‌ماه دو متهم را بازداشت کردند.

کامبیز و مجتبی در اولین بازجویی‌ها به سریال سرقت اعتراف کردند. کامبیز گفت: من و مجتبی مدتی بود که در فکر تهیه کادوی روز ولنتاین برای دختران مورد علاقه‌مان بودیم، اما پولی برای این کار نداشتیم برای همین تصمیم گرفتیم، سرقت کنیم. متهم ادامه داد: ما هر روز با موتورسیکلت از اسلامشهر راهی مناطق غرب تهران می‌شدیم.

در محل‌های خلوت پرسه می‌زدیم و بعد از شناسایی سوژه‌هایمان با تهدید چاقو از آن‌ها سرقت می‌کردیم. متهم گفت: ما از این راه توانستیم از افراد زیادی سرقت کنیم و ۱۰۰ میلیون تومان پول به جیب بزنیم که سرانجام بازداشت شدیم.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با جرائم خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: با کامل شدن تحقیقات در این باره دو متهم به دستور قاضی روانه زندان شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار