کد خبر: 993507
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
تنیسور سوییسی دیگر مرد شماره سه جهان به حساب نمی‌آید و این در حالی است که قهرمان نخستین گرند اسلم سال همچنان صدرنشین رنکینگ ATP است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: نواک جوکوویچ پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی تنیس دوبی برای یک هفته دیگر صدرنشینی‌اش را در رنکینگ ATP حفظ کرد. تنیسور صربستانی فاصله‌اش را با رافائل نادال به ۳۷۰ امتیاز افزایش داد. این در حالی بود که نادال هم قهرمان تنیس آکاپلوکو شد.

با ۵۰۰ امتیازی که مرد شماره یک جهان کسب کرد امتیازهایش از مرز ۱۰۰۰۰ گذشت و ۱۰۲۲۰ امتیازی شد. نادال با ۹۸۵۰ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

نخستین تغییر در میان ۱۰ نفر برتر سقوط راجر فدرر بود. تنیسور سوییسی به دلیل جراحی زانو نتوانست از عنوانش در رقابت‌های دوبی دفاع کند و از کسب ۵۰۰ امتیاز باز ماند. دومینیک تیم با ۷۰۴۵ امتیاز به جایگاه سوم صعود کرد و فدرر با ۶۶۳۰ امتیاز به رتبه چهارم سقوط کرد. دنیل مدودف، استفانوس سیتسیپاس، الکساندر زورف، متئو برتینی، گائل مونفیس و داوید گوفین در رتبه های چهارم تا دهم قرار دارند.

صدرنشین رنکینگ بانوان نیز تغییر پیدا نکرد و اشلی بارتی با ۸۷۱۷ همچنان برترین تنیسور جهان محسوب می‌شود. سیمونا هالپ با ۲۷۰۰ امتیاز کمتر در جایگاه دوم قرار دارد این در حالی است که کارولینا پلیسکووا با کسب ۵۲۰۵ امتیاز در رتبه سوم دیده می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار