کد خبر: 993473
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج با بیان اینکه هر روز و بطور مستمر بخش‌های مختلف آرامستان بهشت محمدی شامل غسالخانه، سالن انتظار، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان پارکی و همچنین نمازخانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

توفیق سرفراز در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج، اظهار کرد: ویروس کرونا که از هفته گذشته  در سطح کشور شیوع یافته و باعث شد که براساس ابلاغ‌های وزارت بهداشت تمهیدات و اقداماتی از سوی اکثر سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری صورت گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اغلب مراجعه‌کنندگان به این سازمان جهت امورات کفن و دفن و همچنین زیارت اهل قبور در رنج بالای سنی هستند واحتمال ابتلا به این ویروس را دارند مقرر گردید تا عادی شدن وضعیت روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت زیارت اهل قبور به این سازمان مراجعه نکنند.

وی اعلام کرد: در راستای حفظ سلامت مراجعه‌کنندگان به آرامستان بهشت محمدی بخش‌های مختلف این آرامستان شامل غسالخانه، سالن انتظار، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان و همچنین نمازخانه به صورت مستمر ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

 

وی از شهروندان  سنندجی که در هفته گذشته جهت زیارت اهل قبور به این سازمان مراجعه نکردند تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: نیروهای این سازمان در دو شیفت کاری در آماده باش هستند و امورات کفن و دفن اموات را انجام خواهند داد. 

 

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر