کد خبر: 993434
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری سه سارق اماکن خصوصی ازجمله خانه باغ‌ها با ۴۰ فقره سرقت خبر داد.

کاظم دهقانی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها ، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی در ادامه افزود :ماموران با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق سابقه دار شده و متهمان دستگیر شده را جهت بررسی و بازجویی به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند.

دهقانی افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به 40 فقره سرقت از خانه باغ ها، ساختمان های نیمه کاره و سایر اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف و در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی مرند به شهروندان هشدار داد و گفت: در جهت پیشگیری از سرقت اماکن خصوصی علی الخصوص خانه باغ ها به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و از درب و قفل های مناسب، دزدگیر، دوربین مدار بسته استفاده کرده و اموال خود را به صورت بلا صاحب در باغ ها رها نکرده نسبت به گماردن نگهبان اقدام و سرکشی مداوم از باغ ویا موتور آبها داشته باشند و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر