کد خبر: 993417
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
رییس اداره توسعه فرهنگی شهروندی شهرداری اصفهان:
احمد رضایی گفت : مانور و تبلیغات شهری برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برای آگاه سازی شهروندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،رییس اداره توسعه فرهنگی شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اظهار داشت : کمیته ای برای پیشگیری و مبارزه با کرونا در حوزه معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تشکیل شد که در این کمیته تصمیماتی برای مقابله با کرونا در اصفهان گرفته شد.

احمد رضایی اافزود: محتوایی از دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان به شهرداری داده شد که در آن موارد بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با کرونا وجود داشت.

وی اابرازکرد : طبق این محتوا و تصویب در کمیته پیشگیری و مقابله با کرونا، ۲۴ طرح آماده شد که حدود شش طرح آن در ۳۰۰ تابلو تبلیغات شهری، بقیه طرح ها روی ۲۰۰ پایه بتونی و تک پایه در شهر و به صورت پوستر در محله ها، فرهنگسراها ، بیمارستان ها، مساجد و مدرسه ها قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: همان ۶ طرح گالری شهری با حضور بازیگران به جای شخصیت ها در تصاویر به مانور شهری کرونا تبدیل شد که آموزش موارد بهداشتی مثل شستن دست ها، جلوی دهان را هنگام عطسه و سرفه گرفتن و ... را نشان می داد.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مانور کرونا در ایوان ارگ تاریخی جهان نما، گذر فرهنگی چهارباغ و سی و سه پل برگزار شد.

 

    

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار