کد خبر: 993329
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: پیش فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای از روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه سال جاری به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز می‌شود.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با بیان این مطلب اظهار داشت: پیش فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت‌های اینترنتی، سایت‌های استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر انجام می‌شود.

وی افزود: پیش فروش حضوری بلیت در محل پایانه‌های عمومی مسافر و همچنین دفاتر مرکزی و دفتر فروش بلیت سطح شهر شرکت‌های مسافربری برای سرویس‌های هر شرکت و در صورت نیاز با دایر نمودن تعداد مناسبی از دفاتر متمرکز در سطح شهر و تعیین ساعات کار مناسب و کافی برای آن‌ها، به طور مشترک انجام و نظارت کافی بر نحوه عملکرد آن‌ها توسط ادارات کل استان اعمال می‌شود.

باقرجوان اضافه کرد: فروش و پیش فروش بلیت و اعزام سرویس‌های اتوبوسی الزاماً می‌بایست با رعایت قواعد شبکه سیر و صرفاً در قالب شبکه سیر هر شرکت مسافربری باشد.

وی تاکید کرد: برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در پایانه‌های مسافربری و ناوگان اتوبوسی تمهیدات لازم از طریق هماهنگی با تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافر و شرکت‌های مسافربری انجام شده است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار