کد خبر: 993300
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: در اردبیل تا اطلاع ثانوی 2 واحد تولید کننده مواد ضدعفونی و الکل طبی تمام تولید خود در ظرف‌های 20 لیتری، 800 گرمی و 600 گرمی با قیمت تمام شده در اختیار مردم استان قرار خواهند داد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از ازدبیل، اکبر بهنامجو در بازدید از کارخانه الکل طبی آذربایجان اظهار کرد: این واحدها برای تامین و تهیه مواد گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی، خصوصی و ادارات و وسایل نقلیه عمومی همکاری خوبی انجام می‌دهند و با هماهنگی سازمان صنعت معدن و تجارت قرار است در مرکز شهر با نظارت این سازمان مواد ضدعفونی کننده در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی بیان کرد: چند واحد تولیدی استان برای تولید ماسک با تیراژ بسیار بالا اقدام کرده‌اند که در اختیار داروخانه‌ها با قیمت تمام شده قرار می‌گیرد.

استاندار اردبیل با اشاره به ضرورت آموزش همگانی در باره کرونا گفت: این آموزش در روستاها، شهرها و عشایر بصورت همگانی و فراگیر انجام می‌شود و مردم فهیم استان با دستگاه‌های متولی خوب همکاری کرده و آموزش های پیشگیری را به خوبی اجرا می کنند.

بهنامجو با بیان اینکه این اقدامات تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا ادامه می‌یابد، گفت: همکاری مردم با مسوولان و ارائه آموزش‌های لازم و اساسی می‌تواند از استرس و فشار موجود بین خانواده بکاهد.

وی  ضمن تقدیر از پرسنل بیمارستان ها از جمله پرستاران و پزشکان استان، اظهار کرد: امروز پرستاران زحمتکش و تیم مجرب پزشکی در بیمارستان‌ها در خط مقدم دفاع از جان مردم قرار گرفته‌اند و تمام تلاش خودشان را برای نجات مردم از این ویروس انجام می‌دهند.

استاندار اردبیل بیان کرد: بیمارستان‌های استان اردبیل به صورت شبانه‌روزی افراد مشکوک به کرونا را پذیرش می‌کنند و بعد از تست اولیه و پزشکی افرادی که آزمایش آنها مثبت اعلام شده را تحت نظر قرار داده تا بهبودی کامل و پیشگیری از انتشار این ویروس، مبتلایان در قرنطینه محافظت می‌شوند.

بهنامجو همچنین افزود: با فرمانداران، بخشداران و دهیاران در رابطه با ارائه آموزش‌های لازم در روستاها ، شهرها و عشایر هماهنگی لازم انجام شده و در صورت نیاز برای گندزدایی و ضدعفونی مناطق مورد نیاز اقدام خواهد شد.

وی از مقاومت و همکاری مردم استان تقدیر کرد و گفت: مردم عزیز استان نهایت همکاری را با متولیان انجام می‌دهند و درخواست می‌شود از حضور در میهمانی‌ها وتجمع‌های غیرضروری اجتناب کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر