کد خبر: 993279
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
مدیر تیم‌های ملی بسکتبال ضمن توضیح در مورد موافقت صورت گرفته با استعفای سرمربی تازه منصوب شده تیم نوجوانان، تاکید کرد که در اولین فرصت گزینه جدید هدایت این تیم معرفی می‌شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: عباس آقاکوچکی روز گذشته از هدایت تیم بسکتبال نوجوانان (۲۰۲۱) کناره گیری کرد. این در حالی است که وی هفته گذشته حکم خود را برای حضور در رأس این تیم از فدراسیون بسکتبال دریافت کرده بود با این حال و به دلیل حضور تمام وقت در کادرفنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر تصمیم به قطع همکاری با نوجوانان گرفت.

مسعود قاسمی مدیر تیم‌های ملی بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد چرایی این موضوع و اینکه «چرا توافق صورت گرفته برای هدایت تیم بسکتبال ۲۰۲۱ نوجوانان خیلی زود به نقطه پایان رسید؟»، توضیح داد.

وی گفت: شرایط آقای آقاکوچکی و کمیته ملی پارالمپیک برای تعیین سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر قابل درک بود. کمیته بین المللی پارالمپیک شرایط خاصی را برای مربیان حاضر در پارالمپیک توکیو لحاظ کرده که آقای کوچکی آن‌ها را دارا است. به همین دلیل پیشنهاد هدایت این تیم به وی داده شد.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال تاکید کرد: پذیرش هدایت تیم ملی بسکتبال با ویلچر بعد از توافق صورت گرفته با فدراسیون بسکتبال برای هدایت تیم نوجوانان انجام شد، اما به این مربی حق می‌دهیم چرا که به نوعی در عمل انجام شده قرار گرفته بود.

قاسمی ادامه داد: زمانی که فدراسیون بسکتبال با عباس آقاکوچکی برای هدایت تیم نوجوانان مذاکره داشت اصلاً صحبتی در مورد تیم ملی بسکتبال با ویلچر مطرح نبود با این حال و با در نظر گرفتن شرایط خاص این مربی و اهمیت بازی‌های پارالمپیک، با استعفای وی موافقت کرد.

وی با بیان اینکه کمیته فنی فدراسیون در مورد انتخاب سرمربی جدید برای تیم نوجوانان تصمیم گیری خواهد کرد، خاطرنشان کرد: مردادماه سال آینده مسابقات غرب آسیا در این رده سنی برگزار خواهد شد. تا آن زمان فرصت داریم، اما باید هرچه زودتر در مورد کادرفنی تعیین تکلیف کنیم تا دوره‌های استعدادیابی و آماده سازی بازیکنان آغاز شود.

به گفته مدیرتیم‌های ملی بسکتبال، چند گزینه برای هدایت تیم نوجوانان مطرح است. این گزینه‌ها در کمیته فنی بررسی و در مورد آن‌ها تصمیم گیری خواهد شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار