کد خبر: 993238
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
سارق‌حرفه‌ای که با همدستی یکی از دوستانش با هل دادن خودرو‌ها سرقت می‌کرد، بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، سرگرد جواد قربانزاده، رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد در توضیح ماجرا گفت: روز گذشته مأموران گشت کلانتری هنگام گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های حسن آباد به دو مرد جوان که در حال هل دادن یک دستگاه پراید بودند مشکوک شدند. همزمان با حضور مأموران پلیس بود که یکی از آن‌ها از محل فرار کرد، اما مأموران دومین نفر را بازداشت کردند. وقتی مأموران از مرد جوان تحقیق کردند او گفت که خودرو متعلق به خودش است و سوئیچ و مدارکش را در خانه جا گذاشته است. مرد جوان گفت: من و دوستم قصد سوار شدن به ماشینم را داشتیم که متوجه شدم سوئیچ را جا گذاشته‌ام. من در خودرو را باز کردم و قصد داشتیم تا خانه‌مان ماشین را هل دهیم که خودروی گشت پلیس از راه رسید و دوستم با دیدن مأموران ترسید و فرار کرد.

همزمان مردی میانسال از راه رسید و با نشان دادن اوراق خودرو خودش را صاحب پراید معرفی کرد و از مرد جوان به اتهام سرقت خودرواش شکایت کرد. بعد از تأیید حرف‌های مرد میانسال بود که سارق بازداشت و به کلانتری منتقل شد. متهم که اعتیاد شدیدی به مصرف مواد مخدر داشت در بازجویی‌ها به ۴۰‌فقره سرقت به این شیوه اعتراف کرد و گفت: همراه دوستم در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم و بعد از پیدا کردن خودروی مورد نظر در آن را باز کرده و خودرو را تا محلی خلوت هل می‌دادیم و با شاه کلیدی که داشتم خودرو را روشن کرده و فرار می‌کردیم.

این مقام پلیسی اظهار داشت: مأموران در بازرسی بدنی از متهم که اعتیاد شدید به مواد مخدر داشت چند شاه کلید که برای باز کردن در خودرو از آن استفاده می‌کردند، کشف کردند. سرگرد قربانزاده گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم و بازداشت همدست وی در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار