کد خبر: 993231
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
مردی که همراه دو نفر از دوستانش به خانه‌ای در غرب تهران دستبرد زده بود هنگام فرار از طبقه دوم به پایین سقوط کرد و فوت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت ۲۲:۱۸ شامگاه جمعه نهم اسفندماه ساکنان ساختمان مسکونی در یکی از خیابان‌های غربی تهران با شنیدن صدای مهیبی از خانه‌هایشان بیرون آمدند. اهالی ساختمان مشاهده کردند که مردی داخل حیاط خانه‌شان زخمی افتاده‌است و دو مرد دیگری قصد دارند، پیکر زخمی او را به بیرون از ساختمان منتقل کنند. در شرایطی که موضوع مشکوک به نظر می‌رسید، اهالی ساختمان به داخل کوچه آمدند و مردان غریبه را تعقیب کردند که دو مرد ناشناس با دیدن این صحنه مرد زخمی را رها کردند و با خودروی پژوی پرشیایی از محل گریختند. پس از این اهالی محل موضوع را به مأموران پلیس و اورژانس خبر دادند، اما مرد زخمی قبل از رسیدن عوامل اورژانس در محل فوت کرد.

مأموران کلانتری ۱۴۲‌کن که با تماس مردمی در محل حاضر شده‌بودند، دریافتند این مرد ناشناس به طرز مرموزی پس از سقوط از ارتفاع به کام مرگ رفته‌است. بنابراین با حفظ صحنه حادثه موضوع را به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند و لحظاتی بعد از اعلام این خبر تیم جنایی در محل به تحقیق پرداختند.

تیم جنایی در محل با جسد مردی حدوداً ۲۵‌ساله‌ای ناشناس روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت در سقوط از یکی از طبقات ساختمان مسکونی فوت کرده است. مأموران در بازرسی بدنی از جسد یک انگشتر طلا، ساعت و مقداری بدلیجات و ... کشف کردند که نشان می‌داد وی سارق بوده و هنگام سرقت از ساختمان سقوط کرده و به کام مرگ رفته است. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت یکی از همسایه‌ها از راه رسید و به مأموران اعلام کرد خانه‌اش مورد دستبرد قرار گرفته است.

وی گفت: امشب من و خانواده ام مهمان خانه یکی از بستگانمان بودیم تا اینکه لحظاتی قبل وقتی به خانه برگشتیم مشاهده کردیم وسایل خانه بهم ریخته است که حکایت از این داشت سارقانی به خانه‌ام دستبرد زده‌اند. پس از بررسی متوجه شدم سارقان مقدار زیادی پول نقد و طلاهایمان را سرقت کرده‌اند.

یکی از همسایه‌ها هم که شاهد ماجرا بود به مأموران گفت: در خانه نشسته بودم که صدایی شبیه سقوط جسمی از ارتفاع به گوشم رسید. وقتی از پنجره به بیرون نگاه کردم دیدم مردی از بالا سقوط کرده و دو مرد دیگر هم او را بغل گرفته‌اند و به بیرون انتقال دادند. بلافاصله با داد و فریاد از همسایه درخواست کمک کردم و با داد و فریاد از دو مرد پرسیدیم که مرد مجروح را به کجا می‌برید که دو مرد ناشناس مرد زخمی را داخل کوچه رها کردند و با خودروی پرشیای سفید رنگی از محل گریختند.

تحقیقات میدانی مأموران پلیس نشان داد، مرد فوت شده همراه دو نفر از همدستانش برای سرقت وارد این ساختمان شده‌اند که پس از سرقت از طبقه دوم این ساختمان یکی یکی از طریق بالکن با گرفتن المک گاز ساختمان پایین آمده تا اینکه آخرین نفر آن‌ها هنگام پایین آمدن لباسش به پایه دوربین مداربسته نزدیک بالکن گیر و به پایین سقوط می‌کند و ضربه مغزی می‌شود.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد سارق فوت شده برای شناسایی و انجام آزمایش‌های لازم به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد. مأموران پلیس در تلاشند تا دو همدست سارق فوت شده را شناسایی و دستگیر کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار