کد خبر: 993209
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی را تسلیت گفتند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در پیام رهبر انقلاب اسلامی آمده است: درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدهادی خسروشاهی رحمه‌الله‌علیه را به خاندان محترم و بازماندگان و ارادتمندان و علاقه‌مندان به آثار قلمی ایشان تسلیت عرض می‌کنم. ایشان عنصری خستگی‌ناپذیر در تبلیغ معارف اسلامی به‌وسیله نگارش مقالات و ترجمه‌ها و کتاب‌های متعدد در مدت ۶۰ سال از زندگی خویش بودند و انگیزه و همتی کم‌نظیر در تلاش برای تقریب مذاهب اسلامی و اتحاد مسلمین به کار می‌بردند. تلاش‌های دیپلماسی در دوران جمهوری اسلامی در واتیکان و قاهره نیز بخش دیگری از مجاهدت این رفیق دیرین اینجانب بود. از خداوند متعال رحمت و مغفرت و حشر با اجداد طاهرین را برای ایشان مسئلت می‌کنم.

تسلیت رهبر انقلاب به آیت‌الله شبیری زنجانی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت همشیره حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی و والده آقای دکترمیرمحمدی را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری در پیام رهبر انقلاب اسلامی به حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی آمده است: درگذشت همشیره مکرمه را تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسئلت می‌کنم.
همچنین در پیام معظم له به دکتر میرمحمدی آمده است: درگذشت والده ماجده را تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسئلت می‌کنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار