کد خبر: 993155
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
سرويس ايران جوان آنلاين: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از آماده‌سازی بیش از ۱۷ هزار تخت برای اسکان مهمانان نوروزی در کرمانشاه خبر داد.
علی صابر معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی برای استقبال از مهمانان نوروزی در این استان، گفت: براساس پیش‌بینی‌هایی که انجام داده‌ایم، امسال بیش از ۱۷ هزار تخت برای اسکان مهمانان نوروزی آماده می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۲۳۰۰ تخت از این تعداد مربوط به هتل‌های استان است، افزود: همچنین هتل آپارتمان‌ها نیز ۱۸۰ تخت، مهمانپذیر‌ها ۸۴۰ تخت، اقامتگاه‌های بومگردی ۵۰۰ تخت و خانه مسافر‌ها ۳۷۵ تخت آماده برای پذیرش مهمانان نوروزی دارند. معاون گردشگری کرمانشاه تصریح کرد: در تلاش هستیم تا قبل از شروع تعطیلات عید نوروز بتوانیم با صدور مجوز تعدادی دیگر اقامتگاه بومگردی و خانه مسافر، آمار تخت‌های این مراکز اقامتی را در استان افزایش دهیم.
صابر با اشاره به مشارکت تعدادی دیگر از دستگاه‌های خدمات رسان استان برای اسکان مهمانان نوروزی، گفت: در جلسانی که با مسئولان شهرداری داشته‌ایم، عنوان کرده‌اند که برای نوروز سه کمپ اسکان مهمانان و مسافران نوروزی در سطح شهر کرمانشاه برپا می‌کنند که یکی از این کمپ‌ها در پارک شاهد خواهد بود و دو کمپ دیگر به احتمال زیاد در پارک شرقی و شبدیز است.
وی یادآور شد: اداره کل آموزش و پرورش استان هم به معاونت گردشگری استان اعلام کرده مانند سال‌های گذشته خانه معلم‌ها و تعدادی از مدارس استان را برای پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی آماده می‌کند. معاون گردشگری کرمانشاه با اشاره به بروزرسانی اپلیکیشن راهنمای گردشگری در کرمانشاه برای نوروز ۱۳۹۹، عنوان کرد: سال گذشته این اپلیکیشن را به منظور راهنمایی گردشگران راه‌اندازی کردیم و امسال نیز با بروزرسانی آن در تلاشیم تا بتوانیم به گردشگران و مسافران نوروزی کمک کنیم تا راحت‌تر مراکز اقامتی، تاریخی و... استان را پیدا کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار