کد خبر: 992971
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
سخنگوی دولت گفت: در یکی دو هفته آتی شرایطی خواهیم داشت که نیازبه همکاری و همیاری مردم در عمل به توصیه‌های مسئولین امر [درباره کرونا]بسیار ضروری و موثر خواهد بود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علی ربیعی سخنگوی دولت در مورد جلسه صبح امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا طی رشته توییتی در صفحه شخصی خود نوشت: امروز از اول صبح ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور جهانگیری تشکیل شد. خوشبختانه گزارش‌ها حاکی از افزایش حداکثری هماهنگی‌ها و تسلط بر شرایط است و می‌توان امیدوار بود با همکاری مردم بتوانیم این شرایط را پشت‌سر بگذاریم.

وی افزود: در خصوص وضعیت مدارس کشور، تأمین هرچه سریع‌تر اقلام بهداشتی، وضعیت ساعات کاری از جمله افراد با بیماری‌های پر خطر، اعمال محدودیت در ورودی‌ها و خروجی‌های استان‌های درگیر و نیز رفت و آمد‌های غیر ضروری و ضدعفونی گسترده این استان‌ها و اماکن خاص تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

سخنگوی دولت در ادامه تاکید کرد: روندشناسی‌ها نشان می‌دهد در یکی دو هفته آتی شرایطی خواهیم داشت که نیاز به همکاری و همیاری مردم در عمل به توصیه‌های مسئولین امر بسیار ضروری و مؤثر خواهد بود. فضای آرام، رفتار هوشمندانه و بهره‌گیری از اطلاعات صحیح مهمترین عامل در گذار از این بحران خواهد بود.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار