کد خبر: 992835
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: دستگاه قضائی استان تمام قد از واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت می‌کند.

بابک محبوب علیلو  در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی مبل و خودروی تبریز، بر تسریع در حل و فصل مشکلات خدماتی و تکمیل زیرساخت های این دو شهرک مهم صنعتی تاکید کرد.

وی از مدیران دستگاه های مربوطه از جمله شرکت برق منطقه ای آذربایجان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی خواست تا در کوتاه ترین زمان نسبت به تأمین برق و ساخت پست فوق توزیع این شهرک ها اقدام و نتیجه را گزارش کنند.

محبوب علیلو با اشاره به صورت جلسات قبلی ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل آذربایجان شرقی، از اجرا نشدن کامل و یا اجرای ناقص مصوبات و نیز عملی نشدن برخی از تعهدات قبلی در شهرک های یادشده انتقاد کرد.

وی نقش اشتعال زایی شهرک های مبل و خودروی تبریز را مورد تاکید قرار داد و تسریع در رفع نواقص خدماتی و تکمیل زیر ساخت های آن از سوی نهادهای مسوول را خواستار شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی بر رویکردهای حمایتی دستگاه قضایی استان از واحدهای تولیدی به ویژه از واحدهایی که در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی دولت و اشتغال زایی و نیز رفع وابستگی به خارج تلاش می کنند، تاکید کرد.

در این نشست مقرر شد در مقابل تعهد متقابل شرکت برق منطقه آذربایجان و شهرک های مبل و خودروی تبریز، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در یک بازه زمانی ۳ ساله با انتقال هوایی خط پست فوق توزیع به این شهرک ها از مسیر اتوبان تبریز - صوفیان همکاری و موافقت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر