کد خبر: 992768
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۰
بروجردی با اشاره به اظهارات ضدایرانی پمپئو:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد واشنگتن مظهر دروغگویی و عوامفریبی است بنابراین چطور می‌تواند نگران آمار‌های منتشر شده توسط کشورمان در خصوص ویروس کرونا باشد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: علاءالدین بروجردی در گفتگو با خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به اظهارات ضدایرانی مایک پمپئو، وزیر خارجه امریکا، گفت: واشنگتن مظهر دروغگویی و عوامفریبی است از این رو چطور می‌تواند نگران آمار‌های منتشر شده توسط کشورمان در خصوص ویروس کرونا باشد. نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع هم اکنون شاهد انتشار آمار‌های مختلفی از تلفات مربوط به بیماری آنفلوآنزا در ایالات متحده هستیم و این در حالی است که مقامات این کشور اقدام به سکوت کرده‌اند. وی با اشاره به اینکه مقامات کاخ سفید همواره در بحران‌های انسانی مربوط به کشورشان دچار سکوت می‌شوند که کشته شدن هزاران امریکایی در بحران عراق از جمله آن‌ها به‌حساب می‌آید، ادامه داد: بدون شک امریکایی‌ها از ترس افکار عمومی و آبروریزی جهانی سکوت کرده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: باید یادآور شد کشورمان در اوج شفاف سازی نسبت به شیوع ویروس کرونا قرار دارد تا جایی که معاون حوزه بهداشت و درمان کشورمان با حضور گسترده در بین مردم خودش نیز مبتلا به این بیماری شده است. وی با اشاره به اینکه امریکا در عرصه‌های مختلف دچار کمبود‌های جدی در مقابل اقتدار ایران است، افزود: بر این اساس مشاهده می‌شود مقامات کاخ سفید دست به هر اقدامی می‌زنند تا به ایران اسلامی را زیر سؤال ببرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ویروس کرونا در ۴۰ کشور دنیا شیوع یافته، اما اظهارنظر رسانه‌های امریکایی و مقامات این کشور در خصوص شیوع بیماری در کشورمان چندین برابر دیگر کشور‌ها است، خاطرنشان کرد: متأسفانه امریکایی‌ها پس از شیوع این ویروس در کشورشان ده‌ها کشته و تلفات داشته، اما به آن نپرداخته‌اند و این مهم در حالی است که وزیر کم خرد ایالات متحده دست به موضع‌گیری ضدایرانی میزند که ارزشی نزد افکار عمومی دنیا ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار