کد خبر: 992643
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
رئيس اداره راه وشهرسازي شهرستان گلپايگان :
رئيس اداره راه وشهرسازي شهرستان گلپايگان از اختصاص 20 هزار مترمربع زمين جهت طرح اقدام ملي مسكن در شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان اصفهان، شهرستان گلپايگان در شمال غرب استان اصفهان با سه شهر گلپايگان، گوگد و گلشهر و در محل اتصال استان اصفهان با استان هاي مركزي، تهران و لرستان واقع شده است.

اميني با توجه به طرح اقدام ملي ساخت مسكن در گلپايگان گفت: 82 قطعه زمين به مساحت تقريبي 20 هزار متر مربع به عنوان طرح اقدام ملي ساخت مسكن در نظر گرفته شده و 67 هكتار از فاز 2 مسكن مهر نيز در قالب طرح اقدام ملي انجام خواهد شد و در اين راستا پيشنهاد پروژه مشاركتي 8 واحد بلوك مسكن مهر به مساحت 6400 متر مربع در قالب طرح اقدام ملي و يا خود مالك نيز به اداره كل ارائه گرديده است.

رئيس اداره راه وشهرسازي شهرستان گلپايگان در ادامه به پروژه هاي راهسازي در شهرستان اشاره داشت و گفت: در حوزه راهسازي در شهر گلپايگان زير سازي احداث كمربندي وانشان به صورت چهارخطه بطول 3 كيلومتر در حال انجام است و كل محور دامنه تا گلپايگان به صورت چهارخطه زير بار ترافيك قرار گرفته و به بهره برداري رسيده است.

وي در خصوص واگذاري اراضي و تهيه اسناد اظهار داشت: 15000 مترمربع زمين با كاربري هتل، 2500 مترمربع زمين جهت كمپ ترك اعتياد، 2500 مترمربع زمين جهت پمپ بنزين و گازوئيل، 30000 مترمربع زمين جهت آموزشگاه رانندگي، 1500 مترمربع زمين جهت احداث مجتمع تجاري و خدماتي ، 150 قطعه زمين به مساحت 37500 مترمربع جهت اقشار ويژه و 15 بلوك 40 واحدي نيمه تمام مسكن مهر به بخش خصوصي بصورت خود مالك واگذار شده و يا در مرحله انجام است.

رئيس اداره راه وشهرسازي شهرستان گلپايگان با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه بافت هاي ناكارآمد شهري اين شهر بيان داشت: مطالعات شناسايي و تهيه اسناد بازآفريني محلات و محدوده هاي ناكارآمد شهري با پيشرفت 100 درصد انجام و در اين راستا احداث مجموعه چند منظوره فرهنگي، ورزشي، تفريحي و تجاري كاظم آباد، احداث پاركينگ طبقاتي بازار بزرگ، ساخت پارك بانوان، تعمير و بازسازي حمام بهشت و ارتقاء كيفي بازار بزرگ گلپايگان در حوزه بازآفريني شهري در حال انجام است.

وي به پروژه هاي در حال اجراي شهر گوگد اشاره داشت و گفت: طرح تفصيلي شهر گوگد تهيه و در كميسيون ماده 5 استان مطرح شده و در مرحله پاياني جهت ابلاغ است و آسفالت و لكه گيري معابر بافت فرسوده اين شهر با 70 درصد پيشرفت در حال اجراست .

اميني به پروژه هاي شهر گلشهر نيز اشاره كرد و بيان داشت: طرح تفصيلي شهر گلشهر تهيه شده و آماده طرح در كميسيون ماده 5 استان است ضمن آنكه در اين شهر ساخت سالن ورزشي با پيشرفت 10 درصد و آسفالت و لكه گيري معابر بافت فرسوده اين شهر با پيشرفت 70 درصد در حال اجراست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار