کد خبر: 992353
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس:
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف توسعه تجارت و رونق اقتصادی اردبیل به به قطار سریع‌السیر مجهز می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، صدیف بدری در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: استان اردبیل با وجود 300 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان با هدف توسعه تجارت و رونق اقتصادی و گردشگری در کریدور غرب به شرق به قطار سریع‌السیر مجهز می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در ردیف بودجه سال آینده مورد توجه قرار گرفته تا اعتبار مورد نیاز تامین شود، افزود: ضروری است اردبیل به کریدور ارتباطی ملی و بین‌المللی وصل شود تا مردم از مزایای آن استفاده کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با اتصال این خط ریلی به شمال استان و اتصال به کریدور قفقاز امکان تبادل کالا از خلیج فارس تا کشورهای آسیای میانه فراهم می‌شود.

بدری تصریح کرد: راه‌آهن اردبیل مورد توجه دولت تدبیر و امید قرار گرفته و با تامین فاینانس داخلی عملیات اجرایی آن شتاب گرفته و تکمیل آن تا سال 99 قطعی است.

وی افزود: نمایندگان استان در پیگیری طرح‌های اساسی استان و تامین ردیف بودجه تلاش زیادی داشته‌اند بطوریکه تامین اعتبار راه‌های استان 2.5 برابر افزایش یافته و برای احداث بزرگراه‌ها هم ردیف بودجه تعریف شده و مقرر است سالانه 50 کیلومتر بزرگراه در استان احداث شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی نمین را یادآور شد و گفت: سرمایه‌گذاری در این منطقه شروع شده و پیگیر توسعه سرمایه‌گذاری در آن هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها