کد خبر: 992242
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
صفر تا ۱۰۰ کارت بازرگانی که باید بدانید
 
کارت بازرگانی همانطور که از اسمش پیداست براحتی می‌توان فهمید که مربوط به امور تجارت و واردات و صادرات است و بازرگان نیز به افرادی گفته می‌شود که مهمترین کار او امور بازرگانی به شکلهای مختلف مثل واردات و صادرات کالا و اموری از این قبیل است. اما باید بدانید کسی که میخواهد به این امور یعنی همان واردات و صادرات بپردازد حتما باید کارت بازرگانی داشته باشد و بدون اینکار این امور میسر نمیشود.

کلیه دارندگان این کارت اعم از افراد حقیقی و حقوقی میتوانند بدون محدودیت به امور ثبت سفارش کالا پرداخته و نیز کایه کالای خود را از تمامی گمرکات کشور ترخیص نمایند.

صادرکننده این کارت برای تمامی متقاضیان دریافت ، شعب اتاق بازرگانی در سراسر کشور است که البته بسیاری از شرکتهای ثالث هستند که به دریافت کارت بازرگانی برای سایر افراد یا شرکتها میپردازند.

برای دریافت کارت بازرگانی داشتن حداقل 24 سال سن و حداقل مدرک تحصیلی دیپلم نیز الزامیست و البته به تازگی دریافت کد اقتصادی( همان کد 12 رقمی) برای تمامی اشخاص حقیقی وحقوقی الزامیست.

دقت نمایید که برای ثبت شرکت از ابتدا بهتر است محل شرکت را بصورت اداری در نظر بگیرید تا برای انجام امور دیگر از قبیل دریافت کد اقتصادی از اداره مالیاتی یا اخذ کارت بازرگانی از اتاق بازرگانی دچار مشکل نشوید چون در گذشته داشتن ملک اداری یا تجاری، امری واجب نبود ولی زین پس برای دریافت کد اقتصادی و کارت بازرگانی باید به این نکته نیز توجه داشته باشید و نیز مکان شرکت توسط توسط کارشناسان این ادارات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مزایای دریافت کارت بازرگانی

امکان حضور در کلیه نماشگاه‌های بین المللی
واردات و صادرات کلیه کالا‌های مجاز
امکان ثبت برند، لوگو و علامت تجاری بصورت لاتین
ترخیص از تمامی گمرکات کشور
واردات کالا‌های مجاز از مناطق آزاد
انجام امور حق العمل کاری در گمرکات


مدارک لازم جهت دریافت کارت بازرگانی

مدارک شناسایی
کارت پایان خدمت
نامه‌های استعلام از بانک
گواهی عدم سوء پیشینه
صفحه اول دفاتر پلمپ
ارائه فیش آب و برق از محل
گواهی امضاء
 
صفر تا ۱۰۰ کارت بازرگانی که باید بدانید

البته باید به این نکته نیز باید اشاره کرد که بسیاری از افرادی که مایل به دریافت کارت بازرگانی هستند برای ثبت برند لاتین و یا شرکت در نماشگاههای بین المللی میباشد که در اینصورت بجای دریافت کارت بازرگانی میتوانند از کارت عضویت استفاده نمایند که مراحل دریافت آن از کارت بازرگانی راحت تر است حالا اگر بدنبال اطلاعات بیشتری درباره کارت بازرگانی یا کارت عضوریت بازرگانی هستید میتوانید از سایت موسسه ثبت کریم خان به آدرس www.sabtkarimkhan.com   مراجعه کرده و یا جهت مشاوره در کلیه امور ثبتی با وکلای ثبتی موسسه ثبت شرکت کریمخان به شماره 02187147201 تماس حاصل فرمایید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار