کد خبر: 992236
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
مهدی می‌گوید که تمام هزینه بلیت‌های فروخته شده به حساب هواداران سپاهان باز می‌گردد.
 سرویس ورزشی جوان آنلاین: سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ، درباره غیبت بازیکنان سپاهان در بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر گفت: به دلیل یک مشکل امنیتی که برای تیم فوتبال سپاهان پیش آمده بود، آنها با تاخیر وارد ورزشگاه شدند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان قانونی غیبت هر تیم گفت: طبق قانون هر تیمی بعد از ۳۰ دقیقه غیبت حریف خود، می‌تواند زمین بازی را ترک کند. البته داور به تشخیص خود می‌تواند ۳۰ دقیقه دیگر مانع اتمام بازی شود. داور این تصمیم را باید بر اساس قوانینی که به آن‌ها ابلاغ شده است اتخاذ کند.

او افزود: زبیاتر این است که هردو تیم هم زمان وارد زمین مسابقات شوند اما مواقعی پیش می‌آید که یک اتفاق مانع به موقع رسیدن یکی از دو تیم به ورزشگاه می‌َشود. از جهت دیگر سازمان لیگ نمی‌تواند هر دفعه با درخواست تیم‌ها بازی‌ها را لغو و به زمان دیگری موکول کند. ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا این بازی برگزار شود.

مهدی درباره حضور نداشتن تماشاگران در دیدارهای ورزشی این هفته نیز گفت: نهادهای نظارتی به سازمان لیگ ممنوعیت حضور تماشاگران در بازی‌ها را ابلاغ کردند و ما هم به منظور پیش گیری از این ویروس از تصمیم آن‌ها پیروی کردیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که تکلیف بلیت‌های فروخته شده چه می‌شود؟ گفت: تمام افرادی که بلیت این بازی‌ها را خریداری کرده‌اند، تمام هزینه آن یا در حساب آن‌ها ذخیره می‌شود و یا به آن‌ها بازگردانده می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار