کد خبر: 992198
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
در راستای اطمینان بخشی به شهروندان انجام شد؛
درکناراقدامات آموزشی، ضدعفونی کردن تمامی اتوبوس های ناوگان اتوبوسرانی، واگن های قطار شهری، سرویس های بهداشتی و اماکن عمومی نیز از شب گذشته آغاز شده است، بر این اساس هر شب ناوگان اتوبوسرانی و واگن های قطار شهری ضد عفونی می شوند.

در راستای اطمینان بخشی به شهروندان، شهرداری مشهد برای پیشگیری ازشیوع بیماری های واگیردار با برقراری آماده باش کامل، ضمن ارائه آموزش های لازم برای رعایت بهداشت فردی به شهروندان از طریق تبلیغات محیطی و شبکه های اجتماعی اقدام به ضد عفونی کردن تمامی ناوگان حمل ونقل عمومی از جمله؛ ناوگان اتوبوسرانی و قطارشهری کرده است.
 وحید اکلملی رییس گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد با بیان این که همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور چین، اقدامات پیشگیرانه به صورت سطح بندی ملی و محلی، با توجه به پیشرفت بیماری انجام شد، افزود: بر این اساس جلسات هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص اقدامات مورد نیاز صورت گرفت.
وی گفت: خوشبختانه براساس اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی تا این لحظه هیچ مورد مبتلا به کرونا در مشهد وجود نداشته است، با این حال برای پیشگیری از شیوع این بیماری، اقداماتی از سوی مدیریت شهری مشهد انجام شده است.
رییس گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد با اشاره به این که شهروندان باید نسبت به رعایت بهداشت فردی جهت جلوگیری از ابتلا به کرونا توجه ویژه داشته باشند، اظهارکرد: در همین راستا با هماهنگی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، نکات و آموزش های لازم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های واگیردار از طریق اکران های شهر و شبکه های اجتماعی درحال انجام است و ادامه خواهد داشت.
اکلملی تصریح کرد: درکناراقدامات آموزشی، ضدعفونی کردن تمامی اتوبوس های ناوگان اتوبوسرانی، واگن های قطار شهری، سرویس های بهداشتی و اماکن عمومی نیز از شب گذشته آغاز شده است، بر این اساس هر شب ناوگان اتوبوسرانی و واگن های قطار شهری ضد عفونی می شوند.
رییس گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین کلیه پایگاه ها و نیروهای دوام ثامن شهرداری مشهد درحال آماده باش هستند تا درصورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد، برای کمک رسانی وارد عمل شوند.
وی افزود: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و ارائه آموزش مورد نیاز به شهروندان پوسترهایی حاوی اطلاعات مرتبط با پیشگیری از بیماری های واگیردار ازجمله کرونا در ناوگان اتوبوسرانی نصب و کلیپ های آموزشی از طریق تلویزیون های واگن های خط یک و دو قطار شهری مشهد برای اطلاع شهروندان پخش می شود.
وی گفت: همچنین در کنار ضد عفونی شدن واگن های قطار شهری، ایستگاه های خط یک و دو، صندلی ها، پله های برقی و آسانسورها نیز ضد عفونی می شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار