کد خبر: 992060
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در انجام پرواز‌های اروپایی نداریم، گفت: طبق اعلام کشور ترکیه از فردا مسافران ایرانی در فرودگاه‌های این کشور پیش از گیت گذرنامه معاینه می‌شوند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: مقصود اسعدی‌سامانی در گفتگو با «فارس» افزود: در پرواز‌های عراق ویزا برای مسافران ایرانی صادر نمی‌شود و پرواز‌ها بدون مسافر ایرانی انجام می‌شود، البته اتباع عراقی مقیم ایران می‌توانند با پرواز‌های ما به عراق سفر کنند، اما در فرودگاه مقصد معاینه و احتمالاً قرنطینه می‌شوند. دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اظهار داشت: همچنین کشور کویت نیز اعلام کرد که همه پرواز‌های خود به ایران را لغو کرده و اجازه انجام پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی ما را به آن کشور نمی‌دهد.

اسعدی‌سامانی افزود: استانبول نیز اعلام کرده‌است که از فردا مسافران ایرانی در فرودگاه استانبول پیش از گیت گذرنامه معاینه می‌شوند و مسافران ایرانی قبل از ورود به ترکیه در فرودگاه‌های این کشور از فردا معاینه خواهند شد.
وی درباره پرواز‌های افغانستان اظهار داشت:‌فعلاً در این مورد مشکلی وجود ندارد و پرواز‌ها انجام می‌شود. دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه موضوع بیماری کرونا و شیوع محدود آن در پرواز‌های داخلی ما نیز تأثیر گذاشته‌است، گفت: تعداد مسافران پرواز‌های داخلی و تقاضای سفر تا اندازه‌ای کاهش داشته‌است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار