کد خبر: 991978
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰

سرويس ايران جوان آنلاين: ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی استان قزوین با انجام تمهیدات ویژه آماده میزبانی از مسافران نوروز ۹۹ هستند.
فیاض بیگدلی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین با اشاره به اینکه ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی استان قزوین با انجام تمهیدات ویژه آماده میزبانی از مسافران نوروز ۹۹ هستند گفت: همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و به منظور ارزیابی وضعیت و کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران، طرح تشدید نظارت بر فعالیت این مجتمع‌ها در دستور کار جدی این اداره کل قرار گرفته است. وی افزود: با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات نوروزی انتظار داریم تمامی مجتمع‌های خدماتی بین راهی استان با رفع احتمالی نواقص و ایرادات جزیی و آمادگی کارکنان خود، آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران و مسافران باشند.
به گفته این مقام مسئول، در نظارت و بازدید‌های صورت گرفته از مجتمع‌های خدماتی رفاهی فعال استان، برخی شاخص‌ها از جمله وضعیت نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، سامانه‌های گرمایشی، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ‌های ورودی و خروجی این مراکز مورد بازرسی بازرسان اداره کل قرار می‌گیرد. بیگدلی، از مدیران و مالکان مجتمع‌های خدماتی رفاهی خواست به منظور تسهیل در دسترسی جانبازان و معلولان به خدمات این مراکز، فضا‌های خود را متناسب با وضعیت این گروه‌ها مناسب‌سازی کنند.
وی اظهار داشت: جذب مسافران به داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی و استفاده از امکانات آن‌ها جهت استراحت از مهم‌ترین اهداف تأسیس این مجتمع‌ها بوده و در عین حال نیز نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری برروی ترافیک جاده‌ای و کاهش تصادفات رانندگی دارند. معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی علاوه بر تأثیرگذاری در کاهش حوادث رانندگی به جهت قرارگیری در حاشیه جاده‌ها، پیش از ورود مسافران به داخل شهر‌ها می‌توانند ضمن ارائه بسته‌های خدماتی خود، همانند ویترینی برای جذب گردشگر عمل کنند. گفتنی است ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی در سطح راه‌های اصلی و فرعی استان قزوین وجود دارند و سه مجتمع خدماتی نیز در حال احداث است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار