کد خبر: 991908
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
باز بودن تمام راه‌های اصلی و فرعی آذربایجان‌شرقی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است، گفت: هیچ راه بسته‌ای برای برگزاری انتخابات نداریم.

اروجعلی علیزاده  اظهار داشت: تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در آنها به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد.
وی افزود: با تلاش اکیپ‌های بازگشایی مسیر راهداری استان تا آخر وقت دیشب تمامی راه‌های روستایی در شهرستان‌های بستان‌آباد، هشترود، چاراویماق و ورزقان که بر اثر بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی و به شبکه حمل و نقل جاده‌ای استان ملحق شدند تا برای برگزاری انتخابات در تمام حوزه‌های انتخابیه در بخش راه مشکل وجود نداشته باشد.

علیزاده، از استقرار همکارانش در سطح راه‌های استان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک به 600 دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین با یک‌هزار و 200 نفر از پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سطح جاده‌های آذربایجان‌شرقی مستقر بوده و در آمادگی کامل می‌باشند تا در صورت بارش‌های احتمالی عکس‌العمل لازم را داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، به همکاری‌های صورت گرفته با اداره تحت مدیریتش تاکید کرد و گفت: از دستگاه‌های مستقر در سطح جاده‌های استان 380 دستگاه متعلق به خود راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی می‌باشد و 50 دستگاه نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان، ارتش و جهاد نصر تامین شده و مابقی به صورت اجاره در اختیار راهداری قرار گرفته است.

این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، احتمال بارش را براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بعید دانست و اظهار داشت: پیش‌بینی شده امروز در سطح استان شاهد هوای خوبی باشیم اما در صورت بارش‌های احتمالی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی آمادگی کامل برای مدیریت این نعمت خدادادی جهت برگزاری انتخاب پورشور با ممانعت از بسته شدن راه‌های اصلی و فرعی را فراهم آورد.

گفتنی است، آذربایجان‌شرقی با 14 هزار کیلومتر که 10 هزار کیلومتر آن راه روستای و 4 هزار کیلومتر باقی مانده راههای اصلی، فرعی، آزاد راه و بزرگراه را شامل می شود یکی از پر راه‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر