کد خبر: 991694
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
شرکت گاز استان اصفهان چند گام جلوترازکشور؛
دهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران، صنایع ایمنی، امداد و نجات، سیستم های حفاظتی و HSE در نمایشگاه بین المللی اصفهان در حال برگزاری می باشد و شرکت گاز استان با برپایی غرفه ای تخصصی دستاوردهای خود در این حوزه را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، این شرکت با هدف ارائه آخرین دستاوردهای پیشرفته و تخصصی، معرفی تجهیزات خود در حوزه امداد و HSE، ترویج و توسعه تحقیقات و فعالیت های پژوهشی، تغییر نگرش های جدید در زمینه های ایمنی، بهداشت کار و محیط زیست و ارائه چشم اندازی نوین در عرصه سلامت و بهداشت و همچنین آموزش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی شرکت نموده است.

در این نمایشگاه که امور HSE برگزاری آن را برعهده دارد، یک دستگاه موتور امدادی، یک دستگاه خودروی مدیریت بحران(ایسوزو) و یک دستگاه خودروی امدادی(وانت L90) همراه با تکنولوژی روز دنیا همچنین جدیدترین دستگاه های بوسنج و گازسنج که در عملیات حفاری و شبکه گذاری گاز مورد استفاده قرار می گیرد به نمایش گذاشته شده است.

همچنین ارائه هشت دانشنامه تخصصی در حوزه HSE و برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی، از ویژگی های دیگر این نمایشگاه می باشد.

گفتنی است،قطعات آسیب دیده از لوله های انتقال گاز که در اثر برخورد بیل مکانیکی و حوادثی که با سهل انگاری و عدم رعایت مسائل ایمنی تخریب شده اند، نیز در این نمایشگاه با هدف تداعی گوشه ای از مخاطرات و سختی کار در خطوط عملیاتی به نمایش گذاشته شده تا به مسئولان، کارفرمایان و پیمانکاران گوشزد کند، مسئولیتی خطیر را برعهده دارند و نباید با سلامت و جان انسانها بازی کنند.

شایان ذکر است، در روز نخست این نمایشگاه غرفه شرکت گاز استان اصفهان با حضور منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان افتتاح شد.

وی، ضمن بازدید مفصل از غرفه شرکت گاز در خصوص این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه گوشه ای از فعالیتهایی که در سنگر خدمت رسانی به مردم صورت می گیرد را نشان می دهد و شاید حاوی این پیام باشد که هنوز هم عده ای جان خود را در طبق اخلاص  می نهند و دلسوزانه تلاش می کنند تا رفاه و امنیت مردم توسعه یابد.

شیشه فروش، با تاکید بر اینکه حضور در این نمایشگا ها منجر به افزایش تعامل و هم فکری بین صاحبان صنایع، محققان و صاحب نظران شده و گامی موثر در راستای ارتقاء استانداردهای مدیریت ایمنی، سلامت و محیط زیست است، افزود: در شرایط بحران، مدیران می توانند از تجربیات و دانشی که تولید شده بهره ببرند و به طور قطع این نمایشگاه می تواند باعث انتقال تجربیات و فعال سازی مجموعه های مختلف در سطوح کشور باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر