کد خبر: 991549
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
رییس جشنواره منظومه ستارگان درخشان شهرداری اصفهان:
سید صالح خشوعی گفت: کارگاه های تفکر خلاق ویژه نوجوانان شرکت‌کننده در جشنواره منظومه ستارگان درخشان با حضور مدرس کارآفرینی و خلاقیت، یک قهرمان ایثار و شهادت با حضور مسئولان استانی و شهری آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،رییس جشنواره منظومه ستارگان درخشان اظهارداشت : اعتماد کردن به نوجوانان و سپردن کارها به آنها، در کنار ایرادات احتمالی ارزشمند است و از اعتماد کردن به نوجوان‌ها ضرر نمی‌کنیم.

سید صالح خشوعی افزود:  جشنواره‌ای که قرار است با همکاری خانه نوجوان و فرهنگسرای پایداری از مراکز فرهنگی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، نوجوانان اصفهانی مستعد ستاره شدن در رشته‌های گوناگون را شناسایی کند اما با جشنواره‌های استعدادیابی معمول هم متفاوت باشد. به گفته رییس جشنواره منظومه ستارگان درخشان نزدیک به 1500 نفر در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند که در گام دوم آن، در سه گروه نوجوانان کنشگر در زمینه‌های هنرهای تجسمی، موسیقی، هنرهای نمایشی و صنایع‌دستی، نوجوانان کنشگر در زمینه‌های مدیریت، ابداع و اختراع، رسانه و ادبیات فارسی و نوجوانان کنشگر در زمینه‌های مذهبی، ورزشی، اجتماعی، کسب و کار و نوجوانان دارای معلولیت هنرآفرین تحت آموزش دوره تفکر خلاق قرار می‌گیرند.

شرکت‌کنندگان سپس باید برای خوشحالی مردم شهر اصفهان و بر حسب انگیزه و توانایی خود قولی بدهند یا ایده‌ای را ارائه کنند.

رییس اداره امور فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و رییس جشنواره "منظومه ستارگان درخشان" در این خصوص اظهار داشت: کارگاه های تفکر خلاق ویژه نوجوانان شرکت‌کننده در جشنواره منظومه ستارگان درخشان با حضور یک مدرس کارآفرینی و خلاقیت، یک قهرمان ایثار و شهادت و همچنین یک سخنران انگیزشی برگزار شد.

خشوعی اذعان نمود: پس از برگزاری این دوره، نوجوانان شرکت‌کننده باید ایده یا قول خود را در وب‌ سایت جشنواره به نشانی http://manzoomeisf.ir بارگذاری ‌کنند که در نهایت داوری شده و طرح‌های برگزیده انتخاب می‌شوند و احتمالاً نوجوانان برگزیده برای ارائه به صورت حضوری دعوت می‌شوند.

رییس جشنواره منظومه ستارگان درخشان گفت: در اختتامیه جشنواره 13 قهرمان هر حوزه مدال خود را از دست یکی از قهرمانان ایثار و شهادت دریافت می‌کنند.

خشوعی درباره استفاده از ظرفیت‌های نوجوانان در برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان بیان کرد: تلاش کردیم تمام کارهای مربوط به برگزاری جشنواره منظومه ستارگان درخشان را با استفاده از نوجوانان و نهایتاً جوانان 20 تا 21 ساله به پیش ببریم و از دبیر جشنواره گرفته تا فعالیت‌های حوزه اطلاع‌رسانی و رسانه و حتی طراحی پوسترها به دست نوجوانان صورت گرفته است. در ادامه نیز این تیم می‌تواند بزرگ‌تر شود و طراحان، خبرنگاران و تیم اجرایی بیشتری داشته باشیم و از همین نوجوانان در برگزاری برنامه‌های سازمان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم اعتماد به نوجوانان در آینده بیشتر اتفاق بیفتد چون ممکن است ایراداتی در کار آنها وجود داشته باشد اما ارزشش را دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها