کد خبر: 991532
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
سردار مهدی معصوم بیگی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی توسط ماموران این فرماندهی، شرایط امنیتی استان را بسیار مطلوب توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: به لطف حضرت حق و تلاش های شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان به حمد الله شرایط امنیتی در استان پهناور اصفهان بسیار مطلوب است و ارزیابی های صورت گرفته از ارتقای همه مؤلفه های امنیت ساز در این استان حکایت دارد.

سردار مهدی معصوم بیگی در ادامه مهمترین برنامه پیش روی پلیس اصفهان را تأمین امنیت انتخابات عنوان کرد و افزود:تمام ظرفیت ها و امکانات موجود در فرماندهی انتظامی استان بکارگیری شده تا این مأموریت بسیار مهم به نحو احسن و کامل به سرانجام برسد.

وی اظهار داشت: در بخش اول یعنی تأمین نظم و امنیت قبل از انتخابات که بسیار هم مهم است بحمد الله تا به امروز شرایط بسیار خوبی وجود داشته و هیچ گونه مشکل امنیتی خاصی نیز به وجود نیامده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: تا روز رأی گیری مأموران پلیس، به طور هوشمندانه و هوشیارانه امنیت این بخش را تامین می کنند و بعد هم که مرحله دوم مأموریت تأمین نظم و امنیت انتخابات یعنی روز رأی گیری است، همکاران من مقتدرانه در صحنه حضور دارند تا ان شاءالله کوچکترین اشکالی در حوزه نظم و امنیت انتخابات ایجاد نشود.

وی خاطر نشان کرد: شکی نیست که به هر حال معاندان، بد خواهان و نظام استکباری تمایل دارند و تلاش می کنند تا به هر طریقی که بتوانند نظم و امنیت انتخابات را دچار اشکال نمایند اما قطعاً اقتدار بالا ، اشرافیت، هوشمندی و هوشیاری مأموران نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد، آنان به هدفشان دست یابند.

سردار معصوم بیگی ادادمه داد: مرحله سوم تأمین نظم و امنیت انتخابات به بعد از رأی گیری و تحویل صندوق های رأی به فرمانداری ها مربوط می شود که خود آن هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نیروهای انتظامی به عنوان حافظ و امانت دار آرای مردم این بخش را نیز با قوت دنبال می کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مسئولیت همه ما حضور در پای صندوق های رأی است که بایستی هم خودمان و هم خانواده ها در این انتخابات شرکت کرده و هم دیگران که واجد شرایط رأی دادن هستند را دعوت کنیم که در پای صندوق ها حضور پیدا کنند تا مشارکت حداکثری در انتخابات شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای رأی مردم و حضور گسترده آنان در پای صندوق های رای بوده است اظهار داشت: مسلماً استمرار این نظام هم نیازمند پشتیبانی مردم می باشد که حضور در پای صندوق های رأی یکی از این حمایت ها است.

معصوم بیگی، با تاکید بر این نکته که قطعاً حضور پر شور مردم در انتخابات، برای کشور امنیت آفرین و امنیت ساز است اظهار داشت: تردید ندارم که مردم ولایتمدار، شهید پرور، انقلابی و با بصیرت در روز جمعه دوم اسفند ماه به صورت پرشور در پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر