کد خبر: 991530
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد:
سرهنگ "محمدحسين باباكلاني از دستگيري 2 خواهر سارق طلاجات كودكان و مالخر اموال مسروقه در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل ازپايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد در تشريح اين خبر گفت: به دنبال وقوع چندين فقره سرقت طلاجات كودكان در يکي از مناطق نجف آباد ، ماموران پليس آگاهي، دستگيري سارق يا سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: با تحقيقات انجام گرفته از مالباختگان و بررسي هاي ميداني مشخص شد سارقان دو زن هستند كه در پوشش خانواده به كودكان نزديك شده و با سرگرم كردن آنها اقدام به سرقت طلاجاتشان مي كنند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: با مشخص شدن شيوه و شگرد سارقان، ماموران پس از چند روز تلاش مداوم يكي از سارقان را شناسايي و نامبرده را که زني 27 ساله بود را دستگير که پس از پليس اگاهي، در بازجويي هاي صورت گرفته به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت چند فقره النگو و طلاجات كودكان به همراه خواهرش اعتراف كرد. سرهنگ باباكلاني اظهار داشت: ماموران با هماهنگي مقام قضائي و همكاري متهمه، با استفاده از شگردهاي پليسي دومين متهمه و همچنين مالخر طلاجات را نيز طي 2 عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد در پايان از تحويل متهمان به مراجع قضائي خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: پدر و مادر در پيشگيري از وقوع اين گونه سرقت ها نقش مهمي دارند چرا كه پليس بارها تذكر داده خانواده ها از آويختن طلا به كودكان خود در كوچه و خيابان كه وسوسه سارقان را در پي دارد جدا خودداري كنند و مراقبت بيشتري از فرزندان خود داشته باشند و به کودکان خود بياموزيد که در اماکن عمومي از مقابل چشمان شما دور نشوند و هرگز به افراد غريبه اعتماد نکنند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار