کد خبر: 991529
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
“ یاداشت"
شهزاد بهادری

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین ازاصفهان ، شهزاد بهادری کارشناس حوزه مطبوعات استان اصفهان در خصوص نامزدهای مجلس شورای اسلامی و تبلیغات وسیع آنان در شهروصرف هزینه های چند صد میلیونی تبلیغاتی درفضاهای مجازی ،مکتوب ،پوستر، بنر و...می نویسد، نزدیک به ۳بامدادروز دوشنبه ۲۸ بهمن صدای پیامکهای ممتد پیامک مرا از خواب شیرین بازداشت ،با همه خستگی ها طاقت فرسای از فعالیت روز ،خواب از چشمانم رخت بر بست به سراغ گوشیم‌ میروم و در سکوت و تاریکی با پیامهای تبلیغاتی مواجه می شوم درلا به لای اذهام اخبار تبلیغاتی کاندیداها در فضای مجازی نظرم به یک نکته جلب می شود وآن یک چیز"صداقت" است.

هر بیشتر می گردم، بیشتر نا امید می شوم،جملات کلیشه ایی و تکراری، گویی اطمینان بعضی از نمایندگان در( بُرد این رقابت) بسیار بالاست چرا که به خود زحمت نداده اند حتی برای دلخوش کردن مردم کمی مطالبات و دغدغه ههای آنها را مرور کنند.

روی سخنم با آن بزرگوارانی است که برای چندمین بار چمدانشان را جهت جلوس بر صندلی مجلس بسته اند!

می خواهیم بدانیم دراین چند سال  چه گُلی بر سر مردم زدند؟

   چگونه سینه سپر کردند و کدامین مصوبه را برای گره گشایی مردم خود به سرانجام رساندند؟ چقدر امانت دار رای اعتماد مردم بودند؟

پوستر و شعار بعضی کاندید ها  مرز بی خیالی را در نوردیده و نهایت بی سلیقگی  را فریاد میزند گویی وصله ناجوری است که سیمای شهر هم  باید تحملش کند!

از جوانی که با ژستی دست بر سینه به نشانه خدمت تا شعار های نخ نما ،حضور یک نماینده در چند ائتلاف و در کنارش نمایش مستقل  بودن همه و همه نشان از این دارد که تب برنده شدن بر تب خدمت  پیشی گرفته است.

این روزها بسیاری می گویند رای نمیدهیم، مخصوصا که چهره های تکراری  برای تکیه بر کرسی هایی که فکر می کنند میراث دارش هستند دل را میزند،اما بنده به عنوان یک فعال اجتماعی میگویم؛  باید رای داد اما با دقت و این بار با وسواس و کنکاش بیشتر.

چرا که فقدان یک رای به صندوق یک کاندیدای  شایسته سالار،باعث موفقیت افرادی می شود که عملکرد ضعیف شان مورد نقد همیشگی مردم بوده است.

«انتخاب » «اعتماد » مطالبه گری  حق همه مردم است.

پس بیایم این میدان را به دست چابک سوارانی بسپاریم که جسارت جنگیدن با مشکلات‌مردمشان را دارند و برای شکستن‌مرزهای فقر،بیکاری،صنعت و هنر به دنبال مبارز می گردند.

بیاییم برای یکبار هم که شده  تعصبات بی خود ،باند و باند بازی ،چپ و راست و اعتدال را کنار بگذاریم و با چشمان باز ببینیم مردان و زنان میدان عمل چه کسانی هستند.

 بی شک  وقتی که جسوران وارد میدان گود شوند سفره نعمت این خدمت بر همه مردم شهر یکسان گسترده خواهد شد و آنوقت است که به انتخاب خود آفرین خواهید گفت.

فراموش نکنیم ثبت انگشت ما برای رای، تقدیر ۴ ساله مردم مان را مشخص می کند ،پس خود را دست کم نگیریم، مطالبه گری کنیم و به مردان و زنان واقعی میدان رای اعتماد دهیم.

،رو درباستی ها را کنار بگذاریم، سفارش ها را نادیده بگیریم، کارنامه  عمل کرد تک تک شان را بخوانیم و بدانیم برای یک انتخاب اشتباه  ۴ سال همه مردم شهر باید تاوان دهند‌ و چشم به راه یک معجزه باشند.

از فضای مجازی بهترین استفاده را ببریم ،اطلاعات مان را کامل کنیم  و آن را با همه آشناهای خود به اشتراک بگذاریم.

 فراموش نکنیم امروز جامعه بیشتر ازقبل به رای ما نیازمند است،و رقم خوردن  تقدیر خوب فرزندانمان در دست ماست، پس در خانه نشستن دردی دوا نمی کند .از جا برخیزیم شایداینباربا رای دادن دردی اززخم گهنه ما کاسته شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار