کد خبر: 991447
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
سرويس ايران جوان آنلاين: ۶۷ واحـــد تولیــدی و صنعتی امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی به بهره‌برداری رسید و یک‌هزار فرصت شغلی ایجاد کرد.
مصطفی آمره مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با اشاره به راه‌اندازی ۶۷ واحد تولیدی و صنعتی گفت: شهرک‌های صنعتی خیرآباد با ۱۲ واحد، زاویه با ۱۰ واحد و خمین با هشت واحد به ترتیب بیشترین پذیرنده واحد‌های تولیدی بهره‌برداری شده در سال‌جاری بوده‌اند. وی افزود: بیشترین میزان اشتغالزایی در سال‌جاری نیز در شهرک صنعتی مامونیه با ۱۸۰ فرصت و پس از آن در شهرک‌های صنعتی خیرآباد اراک و زاویه با ۱۳۲ فرصت و شهرک صنعتی خمین با ۱۲۲ فرصت ایجاد شده است. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی بیان کرد: شرایط تحریم و فشار‌های اقتصادی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران نه تنها از شتاب رونق تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی کم نکرده، بلکه باعث شده که ۵۴ واحد صنعتی این استان که در گذشته به دلایل مختلف تعطیل شده بودند به چرخه کار و فعالیت بازگشته و میزان قابل توجهی اشتغال جدید در این فرآیند ایجاد شود. آمره ادامه داد: بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال طرح مختلف زیرساختی از قبیل راه، آبرسانی، برق‌رسانی، گازرسانی، آسفات و روشنایی معابر و تقویت شبکه برق‌رسانی به شهرک‌های بزرگ استان مرکزی از سوی شرکت‌شهرک‌های صنعتی این استان در دست اجراست که تا پایان سال بیش از نیمی از آن‌ها به بهره‌برداری می‌رسند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: ۲۴۶ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی در حالت تعطیل قرار دارند که با راه‌اندازی واحد عارضه یابی و فن‌بازار منطقه‌ای حل مشکلات این واحد‌ها در دستور کار این شرکت قرار دارد. آمره افزود: با توجه به اینکه استان مرکزی یکی از صنعتی‌ترین مناطق کشور به شمار می‌رود لذا این مهم موجب شده تا برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این زمینه برنامه‌های عمومی را در نظر گرفته و به مرور اجرایی کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار