کد خبر: 991310
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵
مردی که پس از جدایی از همسرش، باجناق و سه نفر دیگر را برای پس گرفتن کادوهایش گروگان گرفته‌بود هنگامی که در محاصره مردم قرار گرفت با چاقو به زندگی‌اش پایان داد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت‌۱۴:۲۸ بعد از ظهر روز یک‌شنبه ۲۷ بهمن‌ماه مأموران کلانتری‌۱۲۷ نارمک با تماس تلفنی شهروندی از گروگانگیری چهار نفر در خانه‌ای حوالی شرق تهران با خبر و راهی محل شدند. وقتی مأموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند با جسد مرد جوانی داخل خیابان روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به کام مرگ رفته بود. بررسی‌های محل حادثه نشان داد مرد فوت شده همان گروگانگیری است که دقایقی قبل چهار نفر را در خانه‌ای همان نزدیکی‌ها گروگان گرفته و زمانی که قصد فرار داشته با چاقوی خودش به زندگی‌اش پایان داده است.

مأموران پلیس در نخستین گام هویت مرد فوت شده را شناسایی کردند که مشخص شد این مرد ۳۰‌ساله قنبر نام دارد و مدتی قبل هم به خاطر اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده است.

بررسی‌های مأموران پلیس حکایت از این داشت قنبر چند ساعت قبل به خاطر اختلافات قبلی در حالی که چاقو همراه داشته به خانه باجناق سابقش می‌رود و باجناق و سه‌نفر دیگر را داخل خانه گروگان می‌گیرد که در درگیری با آنها، باجناق و یکی از آن‌ها را با چاقو به شدت زخمی می‌کند و دو نفر دیگر را هم دست و پایشان را با طناب می‌بندد. همچنین مشخص شد در این حادثه گروگانگیری که حدود چهار‌ساعتی طول کشیده مرد گروگانگیر قصد اخاذی از آن‌ها داشته‌است که همسایه‌ها متوجه سر و صدای آن‌ها می‌شوند و موضوع را به مأموران پلیس خبر می‌د‌هند. متهم وقتی متوجه می‌شود همسایه‌ها پلیس را از حادثه با خبر کرده‌اند از خانه فرار می‌کند که خود را در محاصره مردم می‌بیند و با چاقویی که همراه داشته به زندگی‌اش پایان می‌دهد. مأموران در ادامه با حفظ صحنه حادثه و انتقال دو مصدوم به بیمارستان و نجات دو گروگان دست و پا بسته موضوع را به بازپرس ویژه قتل دادسرا امور جنایی تهران اطلاع دادند.

حضور تیم جنایی در محل حادثه
بدین ترتیب با اعلام خبر مرگ مشکوک مرد جوان، بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی برای بررسی حادثه وارد عمل شدند.

تیم جنایی در نخستین شاخه از تحقیقات خود ابتدا از شاهدان عینی حادثه تحقیق کردند.

یکی از شاهدان گفت: ساعتی قبل ما متوجه فریاد‌های کمک خواهی از داخل خانه‌ای شدیم که کنجکاو شدیم و به خانه‌ای که صدا از آن بیرون می‌آمد نزدیک شدیم. ما متوجه شدیم که در آن خانه درگیری است به طوریکه از صدای دلخراشی که از خانه به بیرون می‌آمد به نظر می‌رسید یکدیگر را با چاقو می‌زنند. کم کم تعداد زیادی از همسایه‌ها در نزدیکی خانه تجمع کردند و موضوع را به مأموران پلیس خبر دادیم. در حالی که منتظر مأموران پلیس بودیم این مرد از خانه بیرون آمد و با چاقویی که همراه داشت همه را تهدید کرد، اما اهالی محل و رهگذران که احتمال دادند وی حادثه تلخی را رقم زده است او را محاصره کردند تا دستگیر کنند و تحویل پلیس دهند. در این لحظه مرد چاقو به دست که خود را در دام مردم گرفتار دید ناگهان با چاقو دو ضربه به خودش وارد کرد و غرق در خون نقش بر زمین شد و لحظاتی بعد هم مأموران پلیس از راه رسیدند. در تحقیقات میدانی بعدی دو نفر دیگر از شاهدان هم همان حرف‌های شاهد اولی را تکرار کردند و گفتند که این مرد خودش به زندگی‌اش پایان داد.

پس از این تیم جنایی از گروگان‌ها تحقیق کردند. یکی از آن‌ها گفت: قنبر و همسرش با هم اختلاف زیادی داشتند تا اینکه مدتی قبل از هم جدا شدند. چند ساعت قبل ما در خانه بودیم که زنگ خانه به صدا در آمد. وقتی در را باز کردیم دیدیم قنبر است و گفت با باجناق سابقش کار دارد. او در حالی که خیلی عصبانی بود وارد خانه شد و پس از کمی حرف زدن از ما خواست که طلا‌ها و کادو‌هایی که برای همسر سابقش خریده بود پس بدهیم. ما سعی کردیم با حرف زدن او را آرام کنیم، اما فایده‌ای نداشت تا اینکه با باجناقش درگیر شد و او را با چاقو به شدت زخمی کرد. سپس یکی دیگر از ما را زخمی کرد و در حالی که ما به شدت ترسیده بودیم در برابرش مقاومت نکردیم. او همه ما را گروگان گرفت و گفت تا طلا‌ها و هدیه‌هایی که برای همسر سابقش خریده است، پس ندهیم از خانه نمی‌رود که همسایه‌ها متوجه سر و صدای ما شدند و جلوی خانه‌مان تجمع کردند. پس از این او ترسید و از خانه فرار کرد که به گفته همسایه‌ها داخل خیابان خودش را با چاقو می‌زند.

همزمان با انتقال جسد مرد فوت شده به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم مأموران به دستور بازپرس پرونده تحقیقات گسترده‌ای را برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه آغاز کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار