کد خبر: 991212
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: ما به هیچ وجه نباید نهاد انتخابات که ناموس دموکراسی است را نادیده بگیریم.
سرویس سیاسی جوان آ‌نلاین: غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در نشست خبری این حزب که صبح امروز در مجموعه تلاش برگزار شد، در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد فراکسیون امید و مجلس دهم که انتقادات زیادی را به همراه داشته است، برنامه کارگزاران برای حضور در عرصه انتخابات چیست؟ گفت: ما نمایندگانی، چون مطهری و رحیمی را که گرفتار بررسی صلاحیت‌ها شدند و از این مرحله عبور نکردند را شهید عرصه انتخابات می‌دانیم، ولی در همین سختگیری‌هایی که در این دوره‌های از انتخابات شده نیرو‌های ارزشمند دیگر از جمله دوستانی که در این جلسه حضور دارند، هستند که قادرند عملکرد قابل قبولی در مجلس داشته باشند.

وی افزود: ما بین تکلیف شرعی و تکلیف انسانی احساس می‌کنیم باید بن بست‌هایی که وجود دارد را بشکنیم. ما نمی‌توانیم مردم را دعوت به حضور در انتخابات کنیم، ولی علی‌رغم تایید صلاحیت حدود ۷۰۰۰ نفر از واجدین شرایط به دلایل مختلف در عرصه انتخابات حضور نداشته باشیم.

کرباسچی گفت: ما در اطلاعیه حزب برای انتخابات ۱۰ سرفصل کلی را در صورت حضور کاندیدا‌های معرفی شده ارائه داده ایم که برای طولانی نشدن سخنانم خبرنگار سوال کننده درباره برنامه‌های حزب را به این سرفصل‌ها ارجاع می‌دهم.

وی تاکید کرد: ما به هیچ وجه نباید نهاد انتخابات که ناموس دموکراسی است را نادیده بگیریم و باید با تمام توان و با کمک احزاب اصلاح طلب و به کمک کاندیدا‌های اصلاح طلبی که در این عرصه حضور دارند، بتوانیم شرایط کنونی را با پیاده سازی سرفصل‌های اعلام شده بهبود ببخشیم.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
سوابق گذشته منظور از تکلیف شرعی و تکلیف انسانی را از منظر شما تفهیم کرده است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار