کد خبر: 991211
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
رئیس بسیج مداحان کشور با اشاره به مطالبات رهبری از مداحان گفت: مقام معظم رهبری از مداحان و نغمه‌سرایان خواسته‌اند در وصف سبک زندگی اسلامی تلاش کنند و آنرا ترویج دهند و همچنین شادی‌ها و غم‌های مردم را مدیریت کنند.

یوسف ارجونی در دومین همایش کشوری نغمه‌سرایان اهل سنت که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: از مردم خوب و خونگرم مردم کردستان و شهر سنندج کمال تقدیر را دارم که برای دومین سال میزبان این همایش هستند.

وی با اشاره به اینکه تصمیم براین است که برنامه پنج‌ساله‌ای را در سال‌های آینده دنبال کنیم، افزود: به مناسبت ولادت زهرا(س) جمعی از مداحان به دیدار مقام معظم رهبری رفتند و رهبر در این دیدار چند مطالبه از مداحان داشتند و باید برای تحقق این مطالبات برنامه‌ریزی و آنها را عملیاتی کرد.

رئیس بسیج مداحان کشور با اشاره به این مطالبه‌ها گفت: که در وصف سبک زندگی اسلامی مداحان و نغمه‌سرایان تلاش کنند و آنرا ترویج دهند و همچنین مداحان باید شادی‌ها و غم‌های مردم را مدیریت کنند.

ارجونی اعلام کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای وحدت و همبستگی امت اسلامی که همه ما باید به کار عملیاتی ورود پیدا کنیم به حوزه وحدت اسلامی برسیم تا قضیه تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد و این از اهداف بسیج مداحان است.

وی در پایان از تمامی مسوولان استان که در راستای برگزاری این همایش کمک کردند تقدیر کرد.

دومین همایش کشوری نغمه‌سرایان اهل سنت کشور با حضور استان‌های کردستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، هرمزگان در سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر