کد خبر: 991204
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
فرمانده سپاه استان البرز:
فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین سرنوشت مهم است،گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات، عامل اقتدار ایران است.

سردار سید یوسف مولایی در مورد فرمایشات رهبری معظم انقلاب و تاکید معظم له به حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است و انقلاب مردمی از بستر جامعه برخواسته است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های جامعه انقلابی این است که افراد این جامعه باید برای خود و سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنند، بیان کرد: مردم از ابتدای انقلاب اسلامی و در 8 سال دفاع مقدس در همه صحنه‌هایی که نیاز به حضور آنها بود حضورداشتند و علی‌رغم ناملایمات و مشکلات دشمن را ناامید کردند.

سردار مولایی با بیان اینکه حضور پررنگ مردم در تمام صحنه‌های انقلاب مهم است تا مسیر انقلاب به درستی طی شود، تصریح کرد: طی مسیر انقلاب بدون حضور مردم میسر نیست،انتخابات و رای گیری نماد دموکراسی واقعی است و به این دلیل است که انتخابات مهم است.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه تمام نهادهای تصمیم گیر کشور توسط مردم به طورمستقیم و غیرمستقیم تعیین می‌شود، ادامه داد: در کشورهای دیگر دنیا اینگونه نیست در کشوری مانند آمریکا که کشوری،مدعی دموکراسی است مردم نقشی ندارند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس اظهار داشت: مردم همیشه در انتخابات نقش آفرین بودند و نقش آفرینی مردم در انتخابات جز ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه استان البرز در مورد ویژگی یک نماینده اصلح، خاطرنشان کرد: نماینده اصلح باید چکیده‌ای از این ملت باشد و ویژگی‌هایی مانند ایثار، گذشت، دینداری، دین‌مداری، مردم داری، توجه به اقشار کم برخوردار و استکبار ستیزی از شاخصه‌های یک نماینده اصلح است.

سردار مولایی با بیان اینکه نماینده سوداگر به درد مردم نمی‌خورد، متذکر شد: اگر نماینده واگرا بوده و در مقابل دشمن ضعف داشته باشد به درد نماینده بودن مردم نمی‌خورد و باید استوار و دارای پتانسیل و ظرفیت برای مقابله با دشمنان کشور داشته باشد و در مقابل دشمنان کشور کم نیاورد.

وی با بیان اینکه نماینده باید در برابر مومنان و مسلمانان و مردم کشور خود خاضع و خاشع باشد، عنوان کرد: نماینده اصلح باید در برابر دشمن سخت و مستحکم باشد و مانند شهید قاسم سلیمانی در راه خدا و برای مردم کشورش تلاش کند.

سردار مولایی با بیان اینکه نماینده اصلح باید یجاهدون فی السبیل الله باشد یعنی در راه خدا کار کنند و عمل و حرفش برای خدا باشد و اگر این موارد رعایت شود یک نماینده مردمی و مناسب برای یک ملت است،گفت: حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرمانده سپاه استان البرز در مورد پیام حضور حداکثری مردم به دشمنان، خاطرنشان کرد: حضور پررنگ مردم یعنی استقامت در ماموریتی که به آنها محول شده و ملت ایران در این 41 سال گذشته نشان دادند که پیرو قرآن هستند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات پیام استقامت دارد و نشان می‌دهد که در مقابل دشمن کوتاه نمی‌آییم،تصریح کرد: این حضور نشان میدهد که مردم پای انقلاب خود ایستاده‌اند و به آرمان‌ها و مسیری که می‌روند ایمان دارند.

سردار مولایی با بیان اینکه حضور پررنگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی جبهه خودی را خوشحال و سبب ناامیدی دشمن می‌شود،گفت: این حضور پررنگ نشان می‌دهد که مردم در مسیر خود استقامت دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار