کد خبر: 991048
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
دادستان کرج خبر داد
دادستان کرج گفت:در روزهای اخیر بیش از 700 پرونده عفو در کمیسیون عفو استان البرز بررسی شده است.

حسن مددی در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان البرز از بند نسوان ندامتگاه فردیس از اتمام بررسی پرونده‌های عفو در کمیسیون مربوطه خبر داد و گفت: در روزهای اخیر حدود 700 فقره از پرونده‌های عفو در کمیسیون عفو استان البرز بررسی شده و تلاش خواهیم کرد تا پرونده‌هایی که قابلیت عفو دارند به کمیسیون عفو ارسال شوند.

وی همچنین از استقرار دادیار ناظر زندان با همکاری دادستان فردیس در زندان فردیس و دادیار ناظر زندان در شهر کرج خبر داد و اظهار داشت: همه دادستانها و قضات اجرای احکام و سرپرستان نواحی دادستانهای شهر کرج را مکلف کردیم که تیمی از همکاران قضائی را به صورت ماهیانه به زندانها اعزام و گزارش بازدید ماهیانه آنها ارسال شود.

مددی همچنین از دریافت درخواستها از زندانیان و ارسال آنها به اجرای احکام خبر داد و گفت:امیدواریم اقدامات لازم برای اجرای آنها رصد شود.

دادستان عمومی و انقلاب کرج در مورد رای باز گفت: از قدیم دستورالعملی در این مورد توسط مسئولان وقت تنظیم شده ولی مستند قانونی ندارد؛ لذا منتظر آئین نامه سازمان زندانها هستیم که قرار است تصویب شود.

وی در مورد دستورالعمل ساماندهی جرایم کیفری نیز گفت: دستورات اکیدی صادر شده و درخواستهای آزادی مشروط، تعلیق، موارد مربوط به عفو در اسرع وقت توسط قضات اجرای احکام به دادگاه و شعبات دارسی که توسط رئیس کل مشخص شده ارسال خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار