کد خبر: 991039
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان جوجه یک روزه خبرداد:
رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان جوجه یک روزه گفت: تسهیل روند واردات نهاده‌های دام و طیور با تسریع پرداخت ارز مورد نیاز کالا‌های رسوبی و تخلیه بار‌های مانده در کشتی زمینه تنظیم بازار کالا‌های اساسی را مهیا می‌کند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران (آوندا) غلامعلی فارغی، اظهارکرد: تداوم روند افزایش تولید محصولات پروتئینی و کارخانجات روغن کشی منوط به تامین مواد اولیه از جمله نهاده‌های دام و طیور و دانه‌های روغنی است.
این فعال اقتصادی با اشاره به سهم صنعت مرغداری، دامداری و روغن کشی در اشتغالزایی افزود: با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور صیانت از مشاغل موجود و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید باید در دستور کار مسئولان با حمایت از تولیدکنندگان و تامین مواد اولیه مورد نیاز واحد‌های تولیدی و صنعتی قرار بگیرد.
رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان جوجه یک روزه با تاکید بر ضرورت تسریع روند تامین ارز مورد نیاز برای واردات کالا‌های رسوبی و تخلیه بار کشتی‌ها خاطرنشان کرد: تخصیص و تامین به موقع ارز برای واردات نهاده‌های دام و طیور با تاثیرگذاری بر روند تنظیم بازار و ثبات قیمت کالا‌های اساسی منجر به آسودگی خیال مصرف کنندگان در تامین این اقلام شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار