کد خبر: 990983
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که ۹ خانه سالمند در استان در حال فعالیت است، گفت: حدود یکهزار سالمند متشکل از ۵۵۰ زن و ۴۵۰ مرد در این خانه‌ها خدمات دریافت می‌کنند.

محسن ارشدزاده در حاشیه بازدید از سالمندان موسسه خیریه فیاض بخش تبریز با بیان این‌که وظیفه انسانی ایجاب می‌کند که در این روز مبارک، به دیدار این عزیزان آمده و عیادت و دلجویی کنیم، اظهار کرد: همچنین ضروری است که اعضای خانواده، فرزاندن و آشنایان نیز باید در این روز کنار عزیزان خود باشند.

وی با بیان این‌که مراکز و خانه‌های سالمندان در سطح استان فعالیت می‌کنند، افزود: سالمندان می‌توانند به صورت روزانه از خدمات این مراکز استفاده کرده و بعد از ظهر نیز به خانه هایشان بازگردند.

وی با اشاره به این که ۱۲ مرکز به طور روزانه به سالمندان خدمات ارائه می‌دهند، ادامه داد: حدود ۷۰۰ نفر از سالمندان از خدمات روزانه و یا ویزیت در منزل این مراکر استفاده می‌کنند.

ارشدزاده در پایان ضمن تبریک روز مادر خاطرنشان کرد: از تمامی خیران و افراد نوع دوست دعوت می‌کنیم که در چنین روز مبارکی به دیدار این عزیزان بیایند، چرا که سالمندان نیاز به محبت و هم‌صحبتی دارند.

آذربایجان شرقی با بیش از چهار میلیون نفر جمعیت از نظر پیری جمعیت در رتبه های نخست کشوری قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر