کد خبر: 990974
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
سرپرست انتظامی شهرستان کاشان:
سرهنگ علی قربانی گفت : اعضای یک باند 3 نفره که با ایجاد تصادفات ساخاتگی از شرکت های بیمه کلاهبرداری می کردند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،سرپرست انتظامی شهرستان کاشان در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کاشان با اشراف اطلاعاتی بالایی که داشتند از ایجاد تصادفات ساختگی و کلاهبرداری از شرکت های بیمه مطلع و وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های تخصصی بعمل آمده مشخص شد سرکرده های این باند یک زن و شوهر و فرد دیگر هستند که افراد فقیر و بی بضاعت را فریب می دهند و آنها را راضی می کنند اعضای بدن خود را آسیب بزنند و با ایجاد تصادفات ساختگی از شرکت های بیمه کلاهبرداری کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این افراد پس از مصدوم کردن اعضای بدن خود و پاره کردن لباس هایشان با ایجاد تصادفات ساختگی که از قبل طراحی شده بودند از شرکت های بیمه کلاهبرداری می کردند.

سرهنگ قربانی اظهار داشت: علاوه بر سرکردگان باند 8 نفردیگرنیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شده اند و تاکنون متهمان به 8 میلیارد ریال کلاهبرداری به این شیوه از شرکت های بیمه اعتراف کرده اند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار