کد خبر: 990967
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی توسعه جغرافیایی پیدا کرده و از مرزهای خود فراتر رفته است، گفت: این توسعه اتفاقاتی را در دنیا رقم زده که باید برای تمدن سازی و توسعه این نظام بیش از پیش تلاش کنیم. ایران پرچم اسلام ناب را بلند کرده است و در این میان دشمنان قسم خورده با اسلام های دروغین هم پیمان شده اند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی با اشاره به آخرین آیه سوره مجادله گفت: اصولاً مقابله بین دو تفکر ایجاد می‌شود که ما به ازای آن، انسانها مطرح هستند‌؛ انسان‌هایی که صاحب اندیشه و فکرند. مقابله یعنی بحث و جدل و منازعه، ممکن است یک طرف منازعه کند و طرف دیگر به صلح و ثبات دعوت کند، ولی آن که سر جنگ دارد، کار خود را انجام می‌دهد و قرآن در زمینه این موضوع از یک مقابله طرفینی در عمل و اندیشه یاد می کند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه انقلاب اسلامی بهانه است تا ما انسانها عازم الی الله شویم، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، انقلاب را به سمت قدرتمند شدن پیش می‌برند.

وی اظهار کرد: این منازعه ادامه دارد و انسانهایی که موضع خود را با این منازعه تعیین نکنند مصداق این کلام امام راحل هستند که «ای عزیز سعی کن خدا را در قیامت با عزم و اراده ملاقات کنی که اگر انسان بی اراده محشور بشوی به چهره انسان محشور نمی شوی» ما باید تمرین عزم کنیم و انقلاب اسلامی بهانه است که ما را حزب الله کند و این اتفاق باید در جهان بیافتد.

خاموشی با تقسیم بندی انقلاب به مقاطع مختلف عنوان کرد: بخش هایی مربوط به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است که شامل تاریخ معاصر ایران می شود. اولین شهید که آثار قلمی ایشان به فرموده امام راحل هیچ نقصی ندارد، شهید مطهری بودند که جریان شهادت ایشان بهانه ای را درست کرد که جهت انسان ها را مشخص کند و اولین مخاطبش ما ایرانیان و مطیعان رهبر هستیم که در این مرز و بوم زندگی می کنیم.

وی تصریح کرد: مرحله دوم زمان دفاع مقدس است که صدمات زیادی را متحمل شدیم و البته میراث معنوی گرانسنگی برای ما به یادگار گذاشت و حاج قاسم سلیمانی دست پرورده دوران دفاع مقدس بود. مقطع سوم بعد از جنگ اتفاق می افتد که تثبیت شعارهای انقلاب است و باید در سراسر جهان مطرح شود.

خاموشی افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به قدرت و عزت میل کرده اند و انقلاب را به سمت قدرتمند شدن پیش می‌برند، این قدرت و عزت باید جدی گرفته شود و انقلاب اسلامی پیام خود را در اعماق جغرافیای جهان ببرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که به عنوان نقشه راه در اختیار امت اسلامی قرار می دهند، می فرمایند: ما در قدرت قرار داریم، فرصت های مادی کشور فهرستی طولانی را تشکیل می دهد، مدیران کارآمد و با انگیزه می توانند درآمدهای ملی را افزایش دهند و کشور را عزتمند و بی نیاز کنند.

ایران با دارا بودن یک درصد جمعیت جهان دارای ۷ درصد ذخایر جهانی است و اینها مواردی است که تاکنون کشف شده و می تواند افزایش یابد، توسعه موقعیت جغرافیایی از غرب و شرق و شمال و جنوب، داشتن بازار بزرگ ملی، داشتن ۱۵ همسایه با ۶۰۰ میلیون جمعیت، دارابودن سواحل دریایی طولانی، حاصل‌خیزی زمین و محصولات متنوع کشاورزی و باغی که این ها برخی از ظرفیت های کشور است و بسیاری از ظرفیت ها دست نخورده باقی مانده است که باید به فعلیت در بیایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر